PORUKA IZ ŠIBENIKA

‘Hrvatska puna života‘ odlazi u povijest: ‘Hrvatska ima novi cilj, ne želimo se vezati samo na sunce i more...‘

‘Došli smo do 100 milijuna noćenjima koje sada trebamo disperzirati tokom cijele godine‘

Kristijan Stančić
 

 Tonci Plazibat/Cropix
‘Došli smo do 100 milijuna noćenjima koje sada trebamo disperzirati tokom cijele godine‘

Hrvatska iduće godine smišlja novi vizualni koncept kako privući turiste u Hrvatsku te se više neće promovirati pod konceptom Hrvatska puna života. Jedan je to od noviteta u najnovijem strateškom marketinškom i operativnom planu hrvatskog turizma do 2026. godine koji je trenutno u izradi, a predstavljen je na Danima hrvatskog turizma u Šibeniku.

- Hrvatska puna života je koncept koji smo dobro iskoristili, ali je vrijeme za zaokret i da kroz ovaj dokument dobijemo novi krovni komunikacijski koncept koji ćemo koristiti u budućnosti. Želimo privući turiste koje zanima autentičnih doživljaj, a koji nisu vremenski i prostorno vezani za sunce i more. Želimo disperziju prometa na cijelu zemlju te očuvati našu izvornost te pružiti komfor moderne destinacije. Bit ćemo destinacija izvrsn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2025 13:39