NOVA KAMPANJA

Hrvatska kao stvorena za održivi turizam

Okupljamo pojedince, tvrtke i organizacije s istom strašću kad je riječ o razvijanju održive zajednice, kaže Helena Šekerija

Helena Šekerija

 Marko Prpic/pixsell/Pixsell
Okupljamo pojedince, tvrtke i organizacije s istom strašću kad je riječ o razvijanju održive zajednice, kaže Helena Šekerija

O održivosti se danas govori na sva zvona, svi imaju nešto reći o toj temi, a do krajnjeg korisnika i dalje rijetko dolaze jasne i konkretne poruke kojima ih se usmjerava na to što ustvari i kako trebaju činiti. To su u Mastercardu željeli promijeniti.

- Zato smo krajem prošle godine odlučili na lokalnoj inačici Mastercardove platforme Priceless.com pružiti korisnicima kartica sadržaj koji ih može potaknuti da u svoju svakodnevicu uvedu održive prakse i tako postanu dio naše male zajednice koja ih promiče. Tu zajednicu smatramo izrazito važnom jer unutar nje okupljamo pojedince, tvrtke i organizacije koji dijele iste strasti kad je riječ o razvijanju održive zajednice. Stavljajući njih u prvi plan, autentičnom komunikacijom prenosimo glavne poruke koristeći sve mogućnosti koje nam...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2025 04:24