
Cijeli svijet reagirao je na nezaobilaznu vijest da je Donald J. Trump izgubio na ovogodišnjim izborima za američkog predsjednika, a reakcije nisu izostale ni u Hrvatskoj, i to u obliku viralne kampanje lokalnog portala za zapošljavanje.
Kampanja je krenula u subotu rano u jutro s prvim postavljenim plakatom u Branimirovoj ulici u Zagrebu, a već navečer je vizual plakata objavljen u brojnim američkim medijima poput AP News, The Washington post, Seattle Times, NBC, San Francisco Chronicle i Fox News, priopćili su iz hrvatske online platforme za zapošljavanje Adorio.
Platforma Adorio, u suradnji s kreativnom agencijom Spellcaster, pokrenula je provokativnu i duhovitu kampanju s likom predsjednika Trumpa koji sa kutijom svojih privatnih stvari napušta Bijelu Kuću uz poruku “Got Fired?” ili na hrvatskom - “Ostali ste bez posla?”. U kutiji sa osobnim stvarima iz Ovalnog Ureda mogu se naći knjige o Napoleonu i Machiavelliu, sveprisutna antivirusna maska ali i figurica Kim Jong Un-a koji jaše na nuklearnoj raketi.
- Shvatili smo da je sada idealno vrijeme za reakciju. Naš brend je novi izazivač na lokalnom tržištu koji ovim putem želi skrenuti pozornost na svoju inovativnu platformu - našalio se Josip Burazer koji je, uz svog brata Danijela Burazera, kreator i suosnivač platforme Adorio.
Komentari (0)
Komentiraj