Čak 86 posto svih hrvatskih online kupnji obavljaju redoviti e-kupci koji u prosjeku kupuju oko 37 puta godišnje te vjeruju da kupnja putem interneta smanjuje stres te štedi vrijeme i novac. Udio redovitih e-kupaca ostao je konstantan od početka pandemije i predstavlja 43 posto ukupnih hrvatskih e-kupaca. Od ukupnog broja online kupaca, 51 posto redovitih e-kupaca čine žene, a najveći udio e-kupaca ima između 18 i 29 godina, pokazao je e-shopper barometar, istraživanje koje već šestu godinu zaredom provodi DPD Group.
U ovogodišnjoj anketi sudjelovala su 23.394 sudionika iz 21 europske zemlje.
Raste kupnja obuće
Iako europski e-kupci najviše naručuju proizvode iz kategorije hrane i pića, kupci iz Hrvatske još imaju druge navike. Prema istraživanju e-shopper barometar, Hrvati su...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....