NOVA ERA

Hrvati bi mogli prvi profitirati od njihovog širenja: Ova tvrtka za klijente traži najpovoljnije kredite

Pro grupa sada posluje pod imenom Fintastic i širi poslovanje na Srbiju. Licencu HNB-a za kreditno posredovanje u Hrvatskoj ima 37 tvrtki

Vjeko Peretić

 Vedran Peteh/Cropix
Pro grupa sada posluje pod imenom Fintastic i širi poslovanje na Srbiju. Licencu HNB-a za kreditno posredovanje u Hrvatskoj ima 37 tvrtki

Tvrtka za financijsko posredovanje dosad poznata kao Pro grupa počela je poslovati pod novim imenom Fintastic, nastalim spajanjem riječi finance i fantastic. "S novim imenom i sloganom ‘fantastične financijske odluke‘ želimo jasno komunicirati vrijednost koju pružamo korisnicima. Naša uloga je pomoći ljudima da se lakše snađu u često kompliciranom svijetu kredita, osiguranja i nekretnina", izjavio je Vjeko Peretić, osnivač i predsjednik uprave Fintastica prilikom predstavljanja novog vizualnog identiteta. Kako je kazao, on simbolizira "ambiciju brenda da postane sinonim za pametne i korisnicima prilagođene financijske odluke".

Fintastic istodobno najavljuje širenje poslovanja na tržište Srbije, kroz preuzimanje tamošnje tvrtke Smart Tiger, a prva poslovnica u Beogradu otvara se ovoga ljeta. "Naši su planovi ambiciozni, želimo pružiti jednaku kvalitetu i razinu povjerenja i u regiji. Vjerujemo da naš model može pridonijeti razvoju tržišta i biti koristan kako korisnicima, tako i partnerima", istaknuo je Hrvoje Travnikar, član uprave.

Financijskim posredovanjem, kao Pro grupa, tvrtka se počela baviti još 2003. godine. Tijekom više od dva desetljeća izgradila je "individualizirani model", besplatan za korisnike koji traže uslugu najpovoljnije kreditne ponude. Kako pojašnjavaju u toj tvrtki, temelji se na partnerstvu s bankama i osiguravajućim kućama, a svakom klijentu pristupaju "kao osobni vodič kroz šumu financijskih opcija, pomažući u odabiru najpovoljnijih rješenja za kreditiranje, refinanciranje i osiguranje".

Kreditno posredovanje u Hrvatskoj i dalje koristi manje od 20 posto građana, za razliku od zapadnih zemalja gdje se taj broj penje i do 70 posto. "Rastemo iz godine u godinu jer sve više ljudi želi donositi informirane financijske odluke, no svijest o našim uslugama i dalje je niska. Edukacija građana ostaje jedan od naših prioriteta", dodaje Peretić.

Ipak, tržište financijskog posredovanja postaje sve atraktivnije, pa odobrenje HNB-a za pružanje tih usluga trenutačno ima čak 37 tvrtki. Da bi se tvrtka legalno bavila kreditnim posredovanjem u Hrvatskoj, mora biti licencirana od strane HNB-a za stambeno kreditiranje, Ministarstva financija za potrošačke kredite te HANFA-e ako se bavi posredovanjem u osiguranju ili investicijskom savjetovanju. Osim licenciranih posrednika, na tržištu funkcioniraju i brojne internetske platforme koje služe kao servis za pregled ponuda i građanima mogu biti od pomoći u pronalasku najbolje kreditne opcije.

image

Građani/ Ilustrativna fotografija

Bozo Radic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
03. srpanj 2025 14:57