Grupa Podravka je u 2020. poslovala s neto dobiti od 248,9 milijuna kuna, što je 12,3 posto više u odnosu na godinu ranije, objavili su u petak iz te prehrambene kompanije, istaknuvši da je to ponajprije rezultat organskog rasta, uz istodobnu kontrolu operativnih troškova.
Prihodi od prodaje Grupe istodobno su porasli za 93,8 milijuna kuna ili 2,1 posto, na 4,5 milijardi kuna. Na kretanje prihoda od prodaje, kako ističu, utjecao je rast obaju poslovnih segmenata, Prehrane i Farmaceutike.
Segment Prehrane ostvario je 3,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 73 milijuna kuna. U okviru tog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 3,1 posto.
Najvažniji poslovni program Kulinarstvo ostvario je i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....