ZAOKRUŽEN KONCEPT

Grad Imotski će nakon 25 godina dobiti novi hotel: smjestio se na 50-ak metara od jedinstvene lokacije...

Emotheo ima 20 soba i dva apartmana i bit će otvoren tijekom cijele godine

Emotheo, hotel u Imotskom

 Emotheo/

Dvadeset i pet godina otkako je zatvoren jedini hotel koji je poslovao u centru Imotskog, od kraja prosinca ove godine taj će grad napokon dobiti nove hotelske kapacitete. Riječ je o heritage hotelu s četiri zvjezdice Emotheo, koji se posljednjih tjedana užurbano ulickava, i to nakon što je investitor J. P. Immobilien na dovršetku investicije proveo pune četiri godine, koliko je bilo potrebno da se zaokruži koncept objekta na pedesetak metara od poznatog Modrog jezera.

Riječ je o manjem hotelu s 20 soba i dva apartmana koji će biti otvoren cijele godine i orijentiran, između ostaloga, i na organizaciju evenata, kao i vjenčanja, zbog čega je posebna pozornost bila posvećena dodatnim sadržajima, točnije restoranu i baru za koje se računa da će postati okupljališta i domaćih gostiju.

Restoran zamijenio spa

- Kako je ovdje riječ o heritage hotelu, to je značilo da smo bili poprilično ograničeni u smislu ponude, pa tako, recimo, u sklopu hotela nismo mogli imati spa, no zato smo se odlučili napraviti vrhunski restoran u kojem ćemo nuditi staru, poznatu lokalnu dalmatinsku kuhinju reinterpretiranu na nov, moderan način, a u baru ćemo nuditi lokalna pića obogaćena utjecajima kultura koje su tijekom povijesti bile vezane uz ovo područje kao što su francuska, osmanska, austrijska, pa čak i francuska. Ako želimo imati hotel koji radi cijelu godinu, onda našim gostima moramo pružiti dodatnu uslugu i vjerujemo da ćemo to postići orijentacijom na autentičan gastronomski doživljaj - rekao nam je direktor hotela Domagoj Nikolić i dodao da je hotel angažirao i mladog kuhara Roka Nikolića, također Imoćanina, koji u Imotski dolazi iz rovinjskog restorana Blu.

Priču orijentiranu na slavljenje imotskih običaja i kulture pratit će i uniforme hotelskog osoblja - odore su inspirirane etnografskim značajkama rodnoga kraja, dakle detaljima narodnih nošnji, a za njih je zaslužna dizajnerica Sara Lončarić, koju je investitor posebno angažirao na ovaj projekt. Kako nam pojašnjava Nikolić, hotel računa na cjelogodišnje goste, a zasad informacije pokazuju da na tržištu najviše interesa ima iz prekooceanskih destinacija, točnije Sjedinjenih Američkih Država, ali računa se i na britanske, kao i na austrijske te francuske goste.

Eventi kao mamci

- Tržište SAD-a i Velike Britanije općenito je važno za jug zemlje, pa tako i nama neke naše analize pokazuju da bismo ovdje mogli pronaći zainteresirane goste. Izvan sezone, naravno, oslanjat ćemo se više na domaće posjetitelje koje planiramo privlačiti eventima posvećenim vinima, sortama vina ili specifičnim vinarima, planiramo i kulinarske dohađaje i cijeli koncept zapravo će biti posvećen ekonomiji doživljaja - kaže Nikolić, koji računa da će krajem prosinca hotel imati takozvani soft opening, a značajnije se brojke gostiju očekuju s proljećem 2023. godine, dakle početkom predsezone.

Hotel se pritom planira oslanjati na suradnju s agencijama destinacijskog menadžmenta koje obično dovode visokoplatežne goste, no računa se i na one individualne, kao i na suradnju s nekim od većih turoperatora. Investitor u hotel inače je tvrtka čiji vlasnici dolaze iz građevinskog i nekretninskog sektora, a za svoju prvu hotelsku investiciju odlučili su se nakon godina iskustva u gradnji hotela. U sudskom su registru kao osnivači navedeni Krešimir Jukić i Davor Pojatina, a kompanija je osnovana 2018. godine, registrirana je u Imotskom te, prema podacima iz Poslovne Hrvatske, ne bilježi prihode. Podatak o vrijednosti investicije je nepoznat.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. ožujak 2024 19:39