Analiza

Godinu za nama hrvatski turizam pamtit će po suočavanju s istinom i konkurencijom

Analizirati poslovnu turističku 2019. godinu moglo bi se lakonski i brzo ako bismo se oslonili samo na puke brojke i statistiku
 HANZA MEDIA
Analizirati poslovnu turističku 2019. godinu moglo bi se lakonski i brzo ako bismo se oslonili samo na puke brojke i statistiku

Teško je sjetiti se pridjeva koji dosad već nije upotrijebljen u opisivanju protekle turističke godine u Hrvatskoj. Te je bila izazovna, pa neizvjesna, turbulentna, pa zahtjevna, nepredvidiva, razočaravajuća, zadovoljavajuća, odlična, rekordna... I na kraju svega, većina koja sve to sluša i promatra još uvijek se pita: pa kakva je stvarno bila ta sezona u Hrvatskoj?

E, pa teško će se saznati, jer oni kojima je bila odlična mudro šute da im inspekcije i poreznici ne bi zagorčali život. Oni koji njom nisu baš prezadovoljni ne žale se javno jer su svjesni da su olako procijenili stanje na tržištu, pa im je bolje šutjeti nego priznati poslovnu površnost.

Potpuno nezadovoljni moraju šutjeti da se ne vidi koliko su promašili u cjenovnoj i tržišnoj politici. Glasni u razoča...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 02:56