Franšizna industrija

Friendly Fire planira imati 14 igraonica, a potpisan je i veliki ugovor za Meksiko

Bit će ključno da se franšize prilagode promjenjivim potrebama i trendovima

Tomislav Gračan (ZSE), Ognjen Despot (Funderbeam SEE), Andrija Čolak (SurfnFries i Firendly Fire) i David Košir (Friendly Fire)

 CROPIX
Bit će ključno da se franšize prilagode promjenjivim potrebama i trendovima

U posljednjih nekoliko godina, hrvatsko tržište franšiza doživljava značajan rast, što ukazuje na sve veću popularnost ovog poslovnog modela među poduzetnicima i investitorima. Hrvatska franšizna industrija u uzlaznoj je putanji, s izraženim rastom domaćih franšiznih sustava i internacionalizacijom malih hrvatskih brendova, procjenjuje se u prvom Izvješću o kretanju domaće franšizne industrije u Hrvatskoj koju je sastavio Colak Franchise Consulting Group.

Prema tim podacima, u razdoblju od 2013. do 2016. godine broj domaćih franšiza rastao je minimalnim tempom, s četiri u 2013. na sedam u 2016.

U iduće tri godine broj domaćih franšiza blago se podigao, s njih osam na 15, a od 2020. do 2023. godine broj domaćih franšiza narastao je s 25 na čak 67 u 2023...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 06:30