Google Next 2023

Fortenova grupi dodijeljene dvije nagrade: ‘Nastavljamo pružati inovativna rješenja i oblikovati budućnost‘

Uspješno su primjenili naprednu analitiku i umjetnu inteligenciju u Konzumu Hrvatska, Mercatoru Slovenija i Mercatoru Srbija.

Google Cloud nagrade

 Fortenova Grupa/

Na najpoznatijoj Googleovoj konferenciji - Google Next 2023 u San Franciscu, Fortenova grupi su uručene dvije nagrade za postignuća u ekosustavu Google Clouda - nagrada u industriji maloprodaje (Retail Industry Customer Award) i nagrada za transformaciju talenata (Talent Transformation Award). Nagrade je u ime Fortenova grupe preuzeo Dragan Mrkajić, direktor za Data & AI strategiju Fortenova grupe.

Fortevnoa grupa je prepoznata zbog svoje uspješne primjene napredne analitike i umjetne inteligencije u Konzumu Hrvatska, Mercatoru Slovenija i Mercatoru Srbija. Sve s ciljem razvoja vodećih tehnoloških rješenja u industriji maloprodaje.

- Nagrade „Google Cloud Customer Awards“ prilika su za odavanje priznanja najinovativnijim, tehnički najnaprednijim transformativnim implementacijama clouda u svim industrijama, iz cijelog svijeta, izgrađenima na našoj platformi - poručio je Brian Hall, potpredsjednik marketinga proizvoda i industrije u Google Cloudu, te Fortenova grupi čestitao na osvojenoj nagradi.

Prestižna nagrada za korisnike u maloprodaji svjedoči o izuzetnoj upotrebi Google Cloud tehnologije u predviđanju potražnje za svježim proizvodima, optimizaciji asortimana i maksimiziranju učinkovitosti promotivnih aktivnosti. To na kraju potiče rast i zadovoljstvo kupaca. Nagrada za transformaciju talenata pokazuje da je uz to bitno strateški upravljati timovima i talentima. Riječ je o priznanju ta za uspješne inicijative usmjerene na rješavanje izazova pri izgradnji svog tima talenata za realizaciju najzahtjevnijih analitičkih rješenja na tržištima srednje i istočne Europe.

image

Dragan Mrkajić i Burak Gokturk

Fortenova Grupa/

- Zahvaljujemo Googleu Cloudu na partnerstvu. Ove nagrade su samo dodatni poticaj za ostvarenje cilja - da nam strojno učenje i umjetna inteligencija osiguraju maksimalnu vrijednost podataka kojima raspolažu sve naše kompanije – komentirao je Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe. Time će se, dodaje, značajno povećati brzina donošenja odluka, brže provjeravati valjanost poslovnih ideja i kao rezultat toga mijenjati i poboljšavati poslovni modeli na korist svih kupaca.

Korištenjem analitike podataka i strojnog učenja, Fortenova grupa DataLab je, kao Centar izvrsnosti za umjetnu inteligenciju u cijeloj Grupi, radio na modelima optimizacije asortimana proizvoda i promotivnih strategija te poboljšanje sposobnosti predviđanja potražnje za svježim proizvodima. Dokazano je kako rješenja s umjetnom inteligencijom mogu generirati značajnu poslovnu vrijednost.

AI modul Advanced Promo Optimizer je, primjerice, kroz niz A/B testova provedenih u maloprodajnom poslovanju u Srbiji pokazao povećanje promotivne marže za otprilike 0,5 bodova. Assortment Recommender AI modul, testiran u više od 60 trgovina u Hrvatskoj, pokazao je postepeni rast prodaje od 1-3 posto na testiranim kategorijama dok model predviđanja za kategoriju voće i povrće, kroz smanjenje otpada i nedostupnosti robe, u 65 posto trgovina pokazuje poboljšanje profitabilnosti od cca 8 posto. Model je trenutačno implementiran u više od 500 trgovina u Hrvatskoj.

- Ova postignuća odražavaju zajedničke napore naših maloprodajnih tvrtki i Fortenova grupa DataLaba u koji smo uspješno regrutirali novi tim data scientista, za uspješnim izlaskom na globalnu scenu. S podacima i umjetnom inteligencijom u središtu našeg poslovanja, uzbuđeni smo zbog onoga što nas čeka, jer nastavljamo pružati inovativna rješenja i oblikovati budućnost. Čestitam cijelom timu - izjavio je Bojan Radlović, Chief Digital Officer u Fortenova grupi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 02:15