POSLOVANJE

Financijski rezultati AD Plastik Grupe za prvo tromjesečje potvrđuju stabilnost i profitabilnost

Kompanija je u prvom tromjesečju 2020. godine i dalje bilježila rast prihoda, unatoč početku pandemije i značajnom padu automobilskog tržišta
Marinko Došen, predsjednik uprave tvrtke AD Plastik
 Bozidar Vukicevic/Cropix

AD Plastik Grupa je u prva tri mjeseca ove godine ostvarila poslovne prihode od 327,21 milijun kuna, EBITDA iznosi 52,32 milijuna kuna, a neto dobit na razini Grupe je 25,84 milijuna kuna. Iz AD Plastika su komentirali kako su financijski rezultati AD Plastik Grupe za prvo tromjesečje 2021.godine očekivani te da potvrđuju financijsku stabilnost i profitabilnost kompanije u vrlo zahtjevnim i izazovnim okolnostima koronakrize. Svi pokazatelji su niži u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, ali pritom valja napomenuti kako je kompanija u prvom tromjesečju 2020. godine i dalje bilježila rast prihoda, unatoč početku pandemije i značajnom padu automobilskog tržišta.

„U prva dva mjeseca 2020. godine naše su tvornice ostvarivale rekordne rezultate, a pojava pandemije i posljedice koje je uzrokovala situaciju su neočekivano promijenili. Unatoč tome, prvo tromjesečje 2020. završili smo s rastom prihoda, čemu su doprinijeli i jednokratni pozitivni utjecaji u tom razdoblju, pa možemo reći kako je to bilo gotovo zadnje pretpandemijsko izvještajno razdoblje. Iako se automobilska industrija, poput cjelovitog svjetskog gospodarstva, suočava s nizom izazova i neizvjesnosti, umjereni pozitivni pokazatelji na tržištu su vidljivi. Naša se strategija upravljanja rizicima kroz disperziju tržišta pokazala učinkovitom što je razvidno i u našim rezultatima. Rusko je automobilsko tržište najblaže pogođeno krizom pa naše tvornice u Rusiji bilježe rast prihoda od 15,5 posto u ovom razdoblju“, istaknuo je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.

Tržišta na kojima AD Plastik posluje pokazuju naznake umjerenog oporavka u broju novoregistriranih vozila, što se vidjelo u rezultatima prethodnog tromjesečja, mada je proizvodnja novih vozila na europskom tržištu nešto usporena zbog nedostatka poluvodiča. Poput cjelovitog svjetskog gospodarstva, automobilska se industrija suočava s posljedicama krize, a stabilizacija tržišta očekuje se u drugom dijelu godine. Cijena dionice AD Plastik Grupe u prvom je tromjesečju porasla za 13,8 posto, u odnosu na kraj prošle godine, a tijekom ožujka isplaćena je dividenda iz zadržane dobiti od osam kuna.

„Očuvali smo financijsku stabilnost koja nam omogućava lakše se nositi s posljedicama krize, a uz zaštitu zdravlja i sigurnost zaposlenika, to nam je primarni cilj i u nadolazećem razdoblju. Pratimo kretanja i utjecaje na tržištu, adekvatno im se prilagođavamo i učvrstili smo svoju poziciju kvalitetnog i pouzdanog partnera. Nesmetano nastavljamo svoje razvojne i prodajne aktivnosti, a upravo su u tijeku 43 ranije ugovorena projekta na europskom i ruskom tržištu. Ugovaraju se i novi poslovi čime naš portfelj budućih poslova nudi stabilnu i sigurnu perspektivu. Svoje smo planove prilagodili okolnostima pa su naši ciljevi za 2021. konzervativniji, ali vjerujem ostvarivi“, izjavio je Marinko Došen.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 22:10