VELIKO ISTRAŽIVANJE

Evo čega su se u krizi odrekli Hrvati, sve više se kupuju proizvodi koji su postali globalni fenomen

Ti proizvodi su nekad imali reputaciju lošije kvalitete u odnosu na etablirane brendove. No, vremena se mijenjaju...

Ilustrativna fotografija

 Duje Klaric/CROPIX

S krizom i padom kupovne moći građana ustrajno raste prodaja privatnih trgovačkih marki, a lani je ona u Europi premašila 300 milijardi eura, pokazali su podaci koje su prikupili NielsenIQ i Međunarodno udruženje proizvođača privatnih marki (PLMA).

To znači da privatne robne marke danas u prosjeku čine 37 posto prodaje u europskim trgovačkim lancima, pri čemu je rekorder Švicarska s udjelom od čak 51,6 posto, pa je očito da su europski potrošači s rastom troškova života u značajnoj mjeri odrekli kupnje poznatih brendova.

Udjel privatnih marki za Hrvatsku nije objavljen, a takav podatak nema niti HGK, kako su nam odgovorili. No predsjednik HUP-ove Udruge trgovaca i direktor NTL-a, Martin Evačić, procjenjuje da one na domaćem tržištu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 19:15