UZLAZNI TREND

Europsko tržište digitalnog marketinga poraslo je u 2021. za 30,5 posto u odnosu na godinu prije: I Hrvatska u tom prosjeku!

Na hrvatskom tržištuje rast je sličan europskom prosjeku, a u ovoj se godini očekuje nastavak rasta za oko 8 %

Ilustrativna fotografija

 Andrey Khokhlov/Alamy/Alamy/Profimedia
Na hrvatskom tržištuje rast je sličan europskom prosjeku, a u ovoj se godini očekuje nastavak rasta za oko 8 %

Europsko tržište digitalnog marketinga poraslo je u 2021.za 30,5 posto u odnosu na godinu prije, na 92 milijarde eura, a sličan rast zabilježen je i u Hrvatskoj, na gotovo 90 milijuna eura, izvijestili su u utorak iz tržišnih organizacija IAB Croatia i HURA.

HURA je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje, a organizacija IAB Croatia ogranak IAB Europe, vodeće europske organizacije za digitalni marketing i marketinški ekosistem, koji je objavio "2021 Advertising Expenditure (AdEx) Benchmark Report" ili temeljnu procjenu investicija u online oglašavanje tijekom prošle godine za 28 europskih tržišta.

Taj izvještaj obuhvaća digitalne formate i kanale koji su doprinijeli godišnjem rastu digitalnog oglašavanja u 2021., pri čemu, kako ističu, rast predvode video i audio ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:36