Novi model širenja

Ekskluzivni ugovor: SofaScore s Huaweijem želi se probiti i na kinesko tržište

Hrvatska tvrtka za personalizirano praćenje sporta ima 20 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika
Ivan Bešlić
 Darko Tomas/Cropix
Hrvatska tvrtka za personalizirano praćenje sporta ima 20 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika

SofaScore, hrvatska tvrtka za personalizirano praćenje sporta kroz mnogobrojne statistike, jedna od deset najvećih u svojoj branši na svijetu, ugovorila je ekskluzivno partnerstvo za praćenje e-sporta na mobitelu s globalno najvećim proizvođačem pametnih telefona, Huaweijem.

Dobitnik Zlatne kune za najbolje malo poduzeće u Hrvatskoj u 2020. godini time se nada da će značajno povećati bazu korisnika, kao i otvoriti si vrata kineskog tržišta. Riječ je o najvećem digitalnom tržištu na svijetu. Kina, naime, ima 780 milijuna korisnika pametnih mobitela i ukupno 1,6 milijardi pretplatnika mobilnih usluga.

Ivan Bešlić, suosnivač i operativni direktor SofaScorea kaže da ih je na suradnju potaknuo sam Huawei, koji je želio da prilagode svoju aplikaciju za njegovu trgovinu mobilnih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:37