FLIXBUS I ČAZMATRANS

Donedavno takmaci, a sada objedinjuju linije: Ovo bi mogla biti prekretnica na domaćem prijevozničkom tržištu

Za putnike, pojašnjavaju poslovni partneri, integracija znači jednostavnu, brzu i online kupovinu karata diljem Hrvatske i Europe

Arhivska fotografija

 CROPIX

Nakon što su se u proteklih nekoliko godina na pitanju uređivanja linijskog prijevoza putnika autobusima našli na suprotnim stranama, FlixBus, brzorastući mobilni operater autobusnih prijevoznika, i vodeća domaća prijevoznička tvrtka Čazmatrans dogovorili su u srijedu poslovnu suradnju koja bi mogla značiti prekretnicu na domaćem prijevozničkom tržištu. Naime, kako ističu u Flixbusu, dvije tvrtke će u prvome redu integrirati svoje mreže autobusnih linija.

- Na samom početku suradnje u FlixBusovu mrežu autobusnih linija ulazi više od 30 kontinentalnih destinacija, od kojih neke poput Đakova, Kutine, Petrinje ili Siska prvi put postaju FlixBusove destinacije. Uz nove destinacije, povećava se i broj polazaka primjerice iz Osijeka, Vukovara i Slavonskog Broda prema Zagrebu, čime se izlazi u susret potrebama svakodnevnog putnika na području kontinentalne Hrvatske - navode u FlixBusu, koji je prema jednodušnoj ocjeni tržišta u pet godina postojanja u Hrvatskoj pokrenuo važne promjene u prijevozu.

Isti koncept i u Dalmaciji

Nakon spomenutog objedinjavanja linija u središnjim i istočnim dijelovima zemlje FlixBus i Čazmatrans, kako su nam najavili, isti će koncept primijeniti i u Dalmaciji, kao i u prijevozu putnika u Srbiju i Sjevernu Makedoniju. Integriranjem mreža autobusnih linija, dodaju u FlixBusu, osigurava se zajednički nastup na tržištu, čime se putnicima nudi veća mobilnost i dostupnost hrvatskih i međunarodnih destinacija, kao i digitalizacija autobusnih karata.

Za putnike, ističu novi poslovni partneri, integracija znači jednostavnu, brzu i online kupovinu karata diljem Hrvatske i Europe te dostupne mnogobrojne destinacije jednom kartom.

Damir Pavlović, predsjednik Uprave Čazmatransa, u osvrtu na dogovorenu suradnju s FlixBusom, pošao je od ocjene da je tvrtka na čijem je čelu "snažna hrvatska kompanija bogate tradicije koja desetljećima uspješno posluje u svim nametnutim lokalnim i globalnim izazovima na tržištu".

- Spremni smo za nadogradnju, za digitalizaciju poslovanja te podizanje razine usluge kako bismo se uspješno razvijali i u narednim desetljećima poslovanja - poručio je predsjednik Uprave Čazmatransa.

image

Ante Grbeša i Damir Pavlović

Samir Cerić Kovačević

U Čazmatransu procjenjuju kako je poslovni model koji kombinira najbolje od tradicionalne industrije i visoke tehnologije dugoročno održiv.

Zajedničkim nastupom na tržištu osigurat ćemo dobrobiti kako za nas kao partnere, tako i za putnike, ali i gospodarstvo Hrvatske, dodaju u najvećem domaćem autobusnom prijevozniku.

U drugoj fazi spomenute integracije, tijekom proljeća iduće godine, dio voznog parka Čazmatransa će početi prometovati prema FlixBusovim standardima, što znači da će ti autobusi preuzeti zelenu boju, uz, ističu u FlixBusu, jamstvo opremljenosti utičnicama, besplatnim internetom, više prostora među sjedalima te će se primjenjivati potpuna digitalizacija karata i aplikacijska usluga uz, dodaju, pogodnosti za putnike poput dodatnih popusta putem kupona ili pak kroz razne suradnje koje FlixBus provodi, a kojima će se putnici moći koristiti.

Prodaja karata

Ante Grbeša, direktor FlixBusa za jugoistočnu Europu, izrazio je povodom sklopljene suradnje s Čazmatransom očekivanje da će država prepoznati važnost digitalnog unapređenja poslovanja kako bi se postigao rast i razvoj dvaju poduzeća i cjelokupnoga gospodarstva.

- Uvjereni smo da će država nastaviti usklađivati zastarjele propise s regulativom EU kako bi se uspostavilo ravnopravno i nediskriminatorno tržište za svakog tko želi ulagati u razvoj industrije prijevoza putnika te tako osigurati snažnu podršku za daljnji rast i razvoj - poručio je direktor FlixBusa za jugoistočnu Europu.

Kako doznajemo u FlixBusu, zajednička prodaja karata za odredišta u Slavoniji i u središnjoj Hrvatskoj već je na djelu, broj destinacija prema kojima će dva autouprijevoznika zajednički voziti u prvoj fazi suradnje je 60, a ukupno će se u ovoj suradnji integrirati više od 200 destinacija, uključujući i one na međunarodnim linijama u smjeru Njemačke i Kosova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 17:50