#WhatWeDoNext

Domaći telekom u kampanji Billie Eilish: 'Svi mi možemo pozitivno utjecati na naš planet'

Čak 97 posto generacije Z surfa na mobitelu, 88 posto njih smatra da može dio problema riješiti digitalno
Billie Eilish i generacija Z
 HT
Čak 97 posto generacije Z surfa na mobitelu, 88 posto njih smatra da može dio problema riješiti digitalno

Zajedno s peterostrukom dobitnicom nagrade Grammy Billie Eilish, Deutsche Telekom Grupa želi širiti poruku digitalnog optimizma u stvaranju bolje budućnosti. Predstavljanjem kampanje #WhatWeDoNext na UN-ov Međunarodni dan mladih, Deutsche Telekom govori o načinima na koje prva istinska generacija digitalaca koristi pogodnosti povezane tehnologije za dobrobit ne samo svoje generacije, već i društva u cjelini. Generacija Z obuhvaća mlade od 16 do 25 godine koji trenutačno ulaze na tržište rada i predstavljaju generaciju budućnosti.

"Svi mi možemo pozitivno utjecati na naš planet, a nadam se da će naša generacija upotrijebiti svoje platforme za suradnju i komunikaciju i napraviti razliku", komentirala je Billie Eilish.

Istraživanje koje je danas objavila Deutsche Telekom G...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 19:15