
Nakon što je osvojila publiku u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i među dijasporom širom Europe, Hype Televizija, kanal usmjeren na, kako se reklamiraju, dinamičan i zabavan program za mlade, uskoro će ući i na hrvatsko nacionalno tržište. Prema najavama produkcije, emitiranje će započeti tijekom ljeta putem nacionalnih kabelskih operatera te IPTV/OTT platformi kao dio osnovnih i premium paketa.
Najraniju objavu o dolasku Hype Televizije u Hrvatsku, koja uključuje službeni navod produkcije, prenio je bosanskohercegovački portal Avaz.ba, a službene najave o ulasku na hrvatsko tržište objavljene su i na Hypetv.rs, službenoj web-stranici Hype TV-a, pod naslovom „ZAPALILI MREŽE U SRBIJI, A SAD STIŽU U HRVATSKU: Hype TV osvaja region!“
Hype TV je osnovan 2020. u Beogradu i promovirao se kao prvi 24-satni kanal na jugoistoku regije koji je sustavno surađivao s balkanskim YouTube kreatorima, istovremeno emitirajući njihov sadržaj na TV-u i digitalnim platformama.
Temelj njegove popularnosti je spoj vlogova, glazbenih emisija, reality formata i programa u kojima sudjeluju influenceri te digitalni kreatori. Njihov YouTube kanal broji gotovo pola milijuna pretplatnika. Program Hype TV-a tako obuhvaća sve formate: od glazbenih videa i live-streaminga, preko kratkih videa i vlogova do serijala i sitcoma. Naglasak je na interaktivnom sadržaju namijenjenom tinejdžerima i mladima.
- Spremni smo zapaliti hrvatske ekrane. Vjerujemo u snagu mladih, njihov kreativni potencijal i moć novih medija. Hrvatska publika dobit će svjež, autentičan i kvalitetan sadržaj kakav tamo još nije viđen - poručio je direktor produkcije Saša Mirković.
Partnerstva s domaćim YouTube i TikTok influencerima samo su dio plana lokalizacije; pripremaju se navodno i originalni formati prilagođeni interesima hrvatskih tinejdžera. Emisije će pratiti glazbeni talenti, influenceri, ali i interaktivne kampanje na društvenim mrežama.
Prema rasporedu, operateri će pokrenuti emitiranje Hype TV-a već u lipnju i srpnju 2025. godine. Uz TV programe, očekuje se i bogata OTT ponuda te ekskluzivni digitalni sadržaji.
Dolazak Hype TV-a na hrvatsko tržište prate i ozbiljne kontroverze vezane uz njegova osnivača i direktora, srpskog medijskog poduzetnika Sašu Mirkovića. U svibnju ove godine Mirković je brutalno pretučen ispred hotela Sheraton u centru Zagreba, usred bijela dana. Kako je sam tvrdio u videu objavljenom na TikToku iz bolničke postelje, napad je bio „pokušaj ubojstva“, a za fizički nasrtaj optužio je Velibora Popovića Pupa, estradnog menadžera i dugogodišnjeg suradnika pjevačice Svetlane Ražnatović Cece. Incident je rezultirao ozbiljnim ozljedama, uključujući lom ruke, a policija je potvrdila da provodi kriminalističku istragu.
Napad u Zagrebu samo je posljednji u nizu događaja koji prate Mirkovića, osobu čija je karijera obilježena brojnim političkim i estradnim kontroverzama. U prošlosti je bio blizak strukturama vlasti u Srbiji, osobito Aleksandru Vučiću i Ivici Dačiću, a zatim je postao njihov javni kritičar. Više puta se pojavljivao u vijestima zbog otvorenih sukoba s političarima, tvrdnji da mu je "Vučić sve uzeo", a čak je i njegova kuća navodno bila meta eksplozivne naprave.
Njegov medijski istup često je obilježen optužbama, teorijama zavjere i političkim provokacijama, pri čemu se koristi društvenim mrežama, osobito TikTokom, za izravne poruke, napade i promociju Hype TV-a. Uz to, Mirković je bio uhićen i pravomoćno osuđen u Srbiji zbog zlouporabe službenog položaja tijekom obnašanja političke funkcije, što dodatno pridonosi njegovu imidžu kontroverzne javne figure.
Zbog svega toga, Hype TV se u dijelu javnosti i medija percipira kao “kontroverzna televizija”, dakle ne samo zbog reality sadržaja i digitalne kulture koju promovira, već i zbog javnog profila svojeg vlasnika. Mediji u Hrvatskoj i Srbiji već su koristili takvu oznaku za Hype, navodeći kako “iza svjetlucavog, mladenačkog TV kanala stoji jedan od najspornijih medijsko-političkih aktera regije”.
Komentari
0