Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska je u poslovnoj 2021./2022. godini, koja je završila u rujnu, ostvarila ukupan promet od 2,68 milijardi kuna, što je 13,59 posto više u odnosu na godinu ranije, dok je neto dobit od 66,6 milijuna kuna tek nešto niža nego lani, istaknuo je u četvrtak na konferenciji za novinare te tvrtke.
Prošle poslovne godine neto dobit je bila 67,18 milijuna kuna.
„Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svi ključnih poslovnih pokazatelja. Posebno smo ponosni što je broj kupaca koji dnevno posjete naše prodavaonice dosegnuo gotovo 87.000 te što je promet u dm online shopu rastao za više od 75 posto. Nastavljen je razvoj segmenta bezreceptnih medicinskih proizvoda u kojem smo, na godišnjoj razini, ostvarili rast prometa veći od 4...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....