intervju

Direktor jednog od najluksuznijih hotela u Hrvatskoj: ‘Masovno zapošljavanje počet će otprilike dva mjeseca prije otvaranja‘

Hilton Costabella Beach u završnoj je fazi i sve napreduje prema planu
Jose Luis Ruiz Arroyo

Ovog proljeća svoja vrata otvara jedan od najluksuznijih hotela u Hrvatskoj - Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa. U jeku su završni radovi na ovoj investiciji, vrijednoj oko 80 milijuna eura, a svojim otvorenjem resort će donijeti ekskluzivnu turističku infrastrukturu Kvarneru. Generalni direktor novog resorta, Jose Luis Ruiz Arroya, ističe da je buking već počeo.

Planira se skorašnje otvorenje i već ste počeli prodavati aranžmane. Kako teče prodaja?

- Sretan sam što mogu reći da već sada prihvaćamo rezervacije za razdoblje od lipnja 2021. godine nadalje. Osim toga, već sada vidimo da dobar dio rezervacija dolazi od vjernih Hiltonovih gostiju, kao i gostiju s tržišta koja su već godinama tradicionalna emitivna za hrvatski turizam. Naši gosti mogu birati između 20 različitih vrsta smještajnih jedinica, od kojih sve imaju izvanredan pogled na more i sve potrebne sadržaje. Cijene se kreću od 129 eura u posezoni, i to za fantastičnu sobu s pogledom na Kvarner, te od 399 eura u sezoni.

Rijeka će sa završetkom ove investicije dobiti vrhunski hotel s vrhunskom uslugom. Kojem se tržištu obraćate? Posebno sada, kada su se trendovi zbog koronakrize posve promijenili i kada znamo da se aviotržište neće oporaviti u 2021.

- Rijeka i Kvarner inspirativne su destinacije s uglednom tradicijom ugostiteljstva i jako smo uzbuđeni što ćemo im se pridružiti dovođenjem na destinaciju potpuno novog proizvoda i resorta s najvišim standardima i povijesti duljom od sto godina. Resort će imati potpunu ponudu, uključujući sobe i vile s predivnim pogledom na more, prostrani spa & health club, šest restorana i barova, od kojih svaki nudi drugačije kulinarsko iskustvo, te prostore za održavanje manjih i srednje velikih sastanaka i različitih društvenih događaja. Veselimo se gostima koji vole Kvarner i već godinama posjećuju Hrvatsku - kao što su, primjerice, gosti iz Njemačke i Austrije te oni iz sjeverne Italije i Slovenije. Pritom računamo i na vjerne goste Hiltonovih 18 brendova i objekata diljem svijeta, kao što su gosti iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva. Povrh svega, želimo postati i omiljena destinacija gostiju iz cijele Hrvatske. Namjera nam je poslovati cijelu godinu, stoga smo naše rekreativne sadržaje i raznovrsnu ponudu tako i osmislili, kako bismo postali popularna destinacija za naše domaće goste.

Kako namjeravate pridobiti goste u ovu za novu Hiltonovu destinaciju?

- Hrvatska je već godinama jedna od najtraženijih turističkih destinacija i na svim je najvažnijim svjetskim rang-listama jer nudi toliko toga. Ponudit ćemo novi resort, koji pruža vrhunski stil življenja te objedinjuje najbolje od destinacije na kojoj se nalazi i vodeće ugostiteljske standarde po kojima je Hilton poznat diljem svijeta i za koje sam siguran da će stvoriti savršeno okruženje za stjecanje autentičnih iskustava za kojima putnici čeznu. Bit će to i izvrsna prilika za naše vjerne goste, članove Hiltonovog nagrađivanog programa Hilton Honors, kako bi otkrili Hrvatsku, Kvarner i Rijeku. Sigurni smo da će mnogi od 110 milijuna članova programa pokazati zanimanje za posjet Hrvatskoj.

Koliko je ova kriza oko pandemije utjecala na investiciju i vaše planove?

- Zbog pandemije je odgođen datum otvorenja, međutim, radovi na resortu ni u jednom trenutku nisu stali u potpunosti. Trenutno smo u završnoj fazi i sve napreduje prema planu, ponajprije zahvaljujući timu sjajnih ljudi koji su na sve izazove reagirali zaista profesionalno i odgovorno.

Posebnost ovog resorta bit će wellness i spa sadržaji. Koliko se oni razlikuju od bogate ponude obližnje Opatije i kako ćete konkurirati toj ponudi?

- Ponosni smo na činjenicu da u Hrvatsku prvi put dovodimo jedinstven i osvježavajući wellness brend kao što je Eforea spa & health club. Naš spa & health club, koji će se prostirati na više od 3500 četvornih metara i tri kata, objedinjavat će najbolje od trendova u svijetu wellnessa, spa ponude i lifestylea u potpunom holističkom i wellness pristupu za sve naše goste. Od velikog zatvorenog bazena na 255 četvornih metara i prostrane hidrotermalne zone do fitness zone na 866 kvadrata s vrhunskim spravama Technogym, osobnim trenerima i nutricionistima te zone koja nudi tretmane i masaže s upotrebom visokokvalitetnih proizvoda poznatih svjetskih i hrvatskih brendova - naš će spa & health club u Rijeku i Hrvatsku donijeti potpuno nova wellness i fitness iskustva. Svakako, naša je zamisao da resort postane društveno središte cjelokupne regije. Naš će spa & health club svim gostima pružati jedinstvenu i visokokvalitetnu wellness ponudu i bijeg od užurbanog života, koristeći holistički wellness pristup. Naša je zamisao da resort postane društveno središte cjelokupne regije. Nudimo pet različitih vrsta članstva koje su prilagođene potrebama naših gostiju.

Koje ćete posebnosti destinacije isticati u svojoj daljnjoj promociji? Što bi goste Hiltona zanimalo u Rijeci i okolici?

- Rijeka ima svoj jedinstveni šarm, golemu raznolikost i savršenu lokaciju u predivnom Kvarnerskom zaljevu. Osim toga, može se pohvaliti obližnjim otocima i prekrasnim nacionalnim parkovima i planinama. Naši gosti imat će priliku upoznati destinaciju kroz jedinstvena iskustva i aktivnosti koji predstavljaju ono najbolje što ta destinacija ima ponuditi. Hrvatska je prepuna života, a ljudi čeznu za životom nakon ne tako uspješne 2020. godine.

Jeste li izabrali kadar? Koliko je bilo teško ili lako pronaći kvalitetan kadar za tu razinu usluge?

- Stalno tražimo nove talente koji će se pridružiti našem timu, a potražnja postaje sve veća što smo bliže datumu otvorenja. Iznimno nam je drago vidjeti da su Rijeka i cijela regija izvanredan izvor talenata koji izvrsno odgovaraju našem brendu i vrijednostima. Naš se tim širi i trenutno radimo s menadžerskim timom od 15 do 20 članova, a masovno će zapošljavanje početi otprilike dva mjeseca prije otvaranja. Sva slobodna radna mjesta oglašena su na stranici jobs.hilton.com.

Upravljanje u višekulturalnom okruženju

Koliko vam je izazovan ovaj novi projekt nakon što ste vodili Hiltonov hotel u Dubaiju?

- Sličnosti su ograničene na prolazak kroz cjelokupni proces otvaranja hotela pod međunarodnim brendom. Sve aktivnosti prolaze sličan put, no tržišta se uvelike razlikuju. Jedna od ključnih stvari koje sam naučio u Dubaiju jest upravljanje u višekulturalnom okruženju. Dubai je jedna od najsuvremenijih i najnaprednijih destinacija na svijetu, koja spaja Istok i Zapad, a ja sam imao zadovoljstvo surađivati s više od 25 različitih nacionalnosti pod jednim krovom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 18:36