Čisti nesporazum

Dionice proizvođača poznatog piva u padu: 'Ne, nemamo nikakve veze s koronavirusom'

Od samog početka epidemije pa sve do sredine veljače dionice Constellation Brandsa zabilježile su veliki pad vrijednosti
 dpa Picture-Alliance/AFP

Osim što je koronavirus odnio veliki broj žrtava, uzrokovao je i drastični pad dionica na burzama diljem svijeta, ali i ugrozio gospodarstva brojnih zemalja, a na udaru su se našli svi sektori. No, kako navode strani mediji dionice kompanije AB InBev koja stoji iza popularnog Corona piva iz čiste ljudske zablude nakon pojave virusa pretrpjele su velike vrijednosne oscilacije.

Naime, upravo zbog činjenice da su ljudi u samim počecima epidemije pivo počeli povezivati s virusom, početkom godine, dionice kompanije drastično su pale.

- Vjerujemo da potrošači shvaćaju kako ne postoji veza između virusa i našeg proizvoda – izjavila je za Business Insider Maggie Bowman, direktorica komunikacija Constellation Brandsa zastupnika Corona piva za američko tržište.

Pad dionica, ali i potražnje za ovim proizvodom doveo je i do pada dobiti jednog od najvećih proizvođača piva. U prva dva mjeseca 2020. godine kompanije je zabilježila pad profita od 170 milijuna dolara, a procjenjuju da će im prihod pasti za 285 milijuna dolara.

Ljudska zabluda otišla je i korak dalje, pa su tako ljudi na internetskim preglednicima počeli pretraživati posve bizarne pojmove poput 'pivski koronavirus', 'pivski virus' 'ali i 'koronavirus pivo'. Tako je primjerice, prema podacima Google Trendsa, od 18. siječnja do 26. siječnja broj pretraživanja pojma 'pivski koronavirus' na globalnoj razini porastao za 2,300 posto, dok je u istom periodu pretraga za pojmom 'pivski virus' narasla za 744 posto, odnosno 3,233 posto u slučaju 'koronavirus pivo'.

Povodom novonastale situacije iz kompanije su poslali i objašnjenje unutar kojeg su pojasnili izvornost svog imena. Jednostavno rečeno, 'corona' na latinskom i španjolskom znači kruna. Upravo je strategija kreiranje 'kraljevskog tretmana' prilikom ispijanja piva bila glavna misao vodilja kreatora imena koji su ovo pivo željeli pozicionirati kao kraljevsko pivo. Vraćanjem u prošlost, iz AB InBev-a potrošačima su željeli na adekvatan način prikazati kako ime njihova piva nema apsolutno nikakve veze s novi virusom, te da konzumacijom tog piva ne može doći do zaraze.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 10:11