Japanski startup, poznat po tome da proizvodi najukusnije voće na svijetu, širi se na američko tržište. Ljubitelji njihovog slasnog voća koji su bili spremni platiti do 112 eura za dinju sada više ne moraju letjeti u tu otočnu državu da bi provjerili je li vrijedna tog iznosa. Po prvi put, proizvodi uzgojeni u Japanu isporučuju se izravno potrošačima u SAD-u putem Ikigai Fruitsa, novog online trgovca koji okuplja skupinu malih farmera diljem te zemlje. Dva su cilja koja time žele ostvariti - povećati bazu potrošača, ali i privući više ljudi da bave poljoprivredu.
Budući da mladi radije izabiru neka druga zanimanja, sve se više tvrtki zatvara pa je poljoprivredna industrija u opadanju. U 2020. industrija je procijenjena na 8,9 trilijuna jena (55 milijardi eura), a očekuj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....