PROMJENA NA VRHU

Coca-Cola HBC Adria dobila novog glavnog direktora

Iskusni direktor vraća se u regiju s vizijom jačanja partnerstava i održivog rasta na tri tržišta

Upravna zgrada i punionica Coca-Cole

 Darko Tomas/Cropix
Iskusni direktor vraća se u regiju s vizijom jačanja partnerstava i održivog rasta na tri tržišta

Početkom srpnja Dimitris Rompis preuzeo je dužnost glavnog direktora poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria, sa sjedištem u Zagrebu. Bit će zadužen za upravljanje poslovanjem tvrtke u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji.

Dimitris Rompis izgradio je karijeru dugu 25 godina unutar Coca-Cola Hellenic Beverage Company, pridonoseći poslovanju na brojnim tržištima i obnašajući različite rukovodeće funkcije. U poslovnu jedinicu Adria dolazi s pozicije glavnog financijskog direktora (CFO) Coca-Cole HBC Rumunjska.

Tvrtki Coca-Cola HBC pridružio se 2000. godine u financijskom odjelu u Grčkoj, a tijekom godina obnašao je niz funkcija u financijama u Grčkoj, na Cipru, u Austriji te u Korporativnom servisnom centru. Dimitris je 2016. godine unaprijeđen na poziciju glavnog financijskog direktora za Adria regiju, gdje je pokazao snažno financijsko vodstvo i posvećenost izgradnji visoko angažiranih timova.

image

Dimitris Rompis

Coca-cola/

Rompis ističe da se u poslovnu jedinicu Adria vraća s velikim ponosom i iskrenim uzbuđenjem.

“Dobro poznajem strast tima s kojim ću surađivati i iz prve ruke sam svjedočio snažnim partnerstvima koja imamo s kupcima u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Sloveniji. Coca-Cola HBC nije samo jedan od vodećih poslodavaca, već i važan gospodarski subjekt koji značajno doprinosi društveno-ekonomskom razvoju ovih zemalja”, izjavio je novi direktor Coca-Cola HBC Adria.

Dodao je kako će nastaviti jačati suradnju s kupcima i zajednicama te stvarati vrijednost za svoje zaposlenike, ali i društvo u cjelini.

“Uvjeren sam da ćemo, zahvaljujući snažnoj predanosti održivom rastu, nastaviti bilježiti uspjehe na sva tri tržišta“, poručio je Dimitris Rompis.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
03. srpanj 2025 15:04