ISTRAŽIVANJE POKAZALO

Digitalna maloprodaja sustiže u oglašavanju televiziju: Do 2028. će se dogoditi veliki preokret

Američki igrači predvode trend, ali priliku su uočili i europski trgovci na malo

Ilustrativna fotografija

 Vladimir Stanisic/Alamy/Alamy/Profimedia/Vladimir Stanisic/alamy/alamy/profimedia
Američki igrači predvode trend, ali priliku su uočili i europski trgovci na malo

Prihodi od oglašavanja na platformama za e-trgovinu maloprodajnih tvrtki rastu vrloglavom brzinom i do 2028. nadmašit će prihod od oglašavanja na televiziji, pokazalo je istraživanje, objavljeno u ponedjeljak.

Objava oglasa na platformi za e-trgovinu donijet će maloprodajnim tvrtkama u ovoj godini prihod od 125,7 milijardi dolara, za 10 posto veći nego lani, procjenjuje GroupM, investicijski ogranak svjetskog oglašivačkog diva WPP-a.

U 2028. nadmašit će prihod od oglašavanja na televiziji i dosegnuti udio od 15,4 posto, izračunali su.

Platforme za e-trgovinu zauzet će ove godine treće mjesto na ljestvici oglašivačkih kanala, nakon digitalnih oglasa na otvorenom (OOH) i umrežene televizije (CTV).

Rezultati istraživanja GroupM-a podudarni su s onima tvrtke za istraživanje tr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 18:43