PODUZETNIČKI MINDSET

‘Digitalizacija poljoprivrede u interesu je potrošača. Dobivaju bolji proizvod koji je manje tretiran pesticidima‘

Poljoprivrednike će na digitalizaciju potaknuti trgovački lanci i prehrambena industrija koja će zahtijevati sve više standarde
Matija Žulj
Poljoprivrednike će na digitalizaciju potaknuti trgovački lanci i prehrambena industrija koja će zahtijevati sve više standarde

Digitalizacija poljoprivrede postaje nužnost, a posebno nakon što je pandemija novog koronavirusa promijenila odnos trgovačkih lanaca prema nabavi poljoprivrednih proizvoda. Naime, poljoprivreda budućnosti treba biti vođena podacima, a ne konvencionalnim metodama.

Koliko god je pandemija bila loša stvar globalno, potaknula je propitkivanje kako dalje. U cijeloj se poljoprivredi išlo na globalizaciju i ekonomiju obujma sa što nižim troškovima. Mali i srednji proizvođači pritom su patili. Sada su sve kompanije koje posluju globalno, shvatile da ne mogu funkcionirati isključivo globalistički. Moraju početi stvarati lokalno održive lance nabave, a kompanijama koje rade na lokalnoj održivosti, digitalizacija je izrazito važna“, kazao je Matija Žulj, osnivač tvrtke AGRI...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 06:52