NOGOMETNI BIZNIS

Detaljno smo istražili financije naših klubova: Kako zapravo posluju Dinamo i Hajduk?

Dinamove brojke ukazuju na solidno srednje do veće balkansko poduzeće, a Hajdukove na noćni klub
Arijan Ademi i Jani Atanasov
 RONALD GORSIC/CROPIX

Uvid u financijska izvješća Hajduka i Dinama za 2020. godinu potvrđuje da su vodeći hrvatski klubovi u profesionalnom nogometu biznis koji se prije svega temelji na razlici između prihoda i rashoda u prodaji igrača. Budući da su prihodi od sponzorstava, prodaje ulaznica i navijačkih rekvizita izrazito limitirati slabim gospodarstvom i relativno niskom platežnom moći stanovništva, i Hajduk i Dinamo fokusirani su na zarade od prodaje igrača, što je vrlo neobičan i nezahvalan poslovni model u poslu/sportu u kojem se dokazuješ kroz konkurentnost u izvrsnosti.

Tržišni potencijali

U osnovi, oba naša najveća kluba prodaju ono što su uložili kroz ulaganja u razvoj i akvizicije, prije nego što mogu vidjeti pune tržišne potencijale. To bi, otprilike, bilo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 22:32