DIGITALNO OSIGURANJE

CO u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskom tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan i brz način
Davor Tomašković, Ana Zovko i Damir Sabol
LAQO je novi digitalni brend na hrvatskom tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan i brz način

Croatia osiguranje u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna, kazao je u utorak predsjednik Uprave Davor Tomašković na predstavljanju digitalnog osiguranja LAQO.

"Trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda", istaknuo je te dodao kako s LAQO-om donose tehnološki najnaprednije osiguranje i podižu razinu digitalizacije ukupnog tržišta.

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskom tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan i brz način.

Na konferenciji za novinare su izneseni i podaci istraživanja koje je provela agencija Hendal i koje je pokazalo da je više od polovice građana Hrvatske, njih 62 posto, za vrijeme pandemije covid-19 češće koristilo digitalna rj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 01:38