STRATEŠKO ŠIRENJE

Ciljaju na pola milijarde eura prihoda: Studenac pokrenuo širenje u Slavoniji, prva postaja Novska

Osim nove kvalitetne ponude za kupce, dolazak Studenca na područje Slavonije kreira i nova radna mjesta

Studenac u Novskoj

 Studenac/

Studenac, vodeći maloprodajni lanac prema broju prodavaonica u Hrvatskoj, potkraj srpnja otvorio je vrata svoje prve prodavaonice u Slavoniji. Za lokaciju prve slavonske trgovine, na adresi Ulica kralja Tomislava 42, odabrao je upravo "vrata Slavonije", Novsku. Suvremena prodavaonica Studenac svojim je asortimanom prilagođena potrebama i željama lokalne sredine, a odsad će i građani Novske moći svoju kupnju obavljati u "trgovini u susjedstvu" u kojoj mogu pronaći i sitno i bitno.

Nakon Novske, Studenac, kako su najavili, planira otvaranje prodavaonica i u drugim krajevima Slavonije, a prva je na redu Pleternica. Osim nove kvalitetne ponude za kupce, dolazak Studenca, ističu, na područje Slavonije kreira i nova radna mjesta te i tako pridonosi slavonskom gospodarstvu.

Uz izvrsnost u odnosima s kupcima te dugogodišnji i sustavan rad na kvaliteti ponude i širenju asortimana prema afinitetu lokalne zajednice, Studenac svojim kupcima nudi izvrstan omjer cijene i kvalitete. Posebno sada, u vrijeme inflacije, kupcima nudi dodatne pogodnosti i uštede, osobito putem programa vjernosti mobilne aplikacije Moj Studenac i Cool kartice. Tako, primjerice, korisnici aplikacije prikupljene bodove mogu razmijeniti za omiljene proizvode ili za popust od 10 posto na cijelu košaricu, a tijekom kolovoza ostvaruju popust od 7 posto na svaku kupnju. Briga za kupca i njegovo zadovoljstvo u procesu kupnje jedno je od temeljnih poslovnih načela Studenca.

Od 2018. godine, otkad je poljski fond kojim upravlja društvo Enterprise Investors ušao u Studenac, taj maloprodajni lanac snažno raste i razvija se te je danas jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj s više od 1000 prodavaonica i više od 5500 zaposlenika. Tvrtka nastavlja s poslovnom strategijom rasta kako uvođenjem novih inovativnih projekata i aktivnosti tako i unapređivanjem onih postojećih, s ciljem da do kraja godine dosegne pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđe među šest najboljih maloprodajnih lanaca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2022 07:15