AIRCASH

Cilj najbrže rastuće fintech tvrtke je biti lider u digitalnim plaćanjima

Jedan od ključnih trendova koji utječu na korisnike je rastući zahtjev za mobilnošću i jednostavnošću, ističe Hrvoje Ćosić
 Jutarnji.hr

Aircash je institucija za elektronički novac s odobrenjem izdanim od Hrvatske narodne banke, registrirana pri European Banking Authority, što omogućuje poslovanje u svim zemljama članicama EU. Osim toga, Aircash ima i odobrenje švicarske regulatorne organizacije Self-Regulatory Organization (SRO) za pružanje financijskih usluga na švicarskom tržištu. Prisutni su globalno s uredima u nekoliko država širom svijeta. Urede imaju u New Yorku, Švicarskoj i Engleskoj.

Korisnicima omogućavaju jednostavan i brz način plaćanja raznih usluga iz besplatne Aircash aplikacije, ali i brojne druge pogodnosti kao što su plaćanje režija bez naknade, nadoplata HAC ENC-a, kupnja ulaznica za razna kulturna i sportska događanja, autobusne karte, karte za Jadroliniju te odnedavno i e-vinjete za sedam europskih zemalja.

Aircash je 2021. postao prva nebankarska institucija u Hrvatskoj koja je stekla status “Mastercard issuer”, a kao rezultat toga nastala je Aircash Mastercard prepaid kartica s brojnim prednostima. Dostupna je na više tisuća prodajnih mjesta Aircash partnera diljem Europe, trenutačno se aktivira skeniranjem QR koda, bez papirologije, čekanja i mjesečnih troškova. Korisnik može imati do pet kartica vezanih za jedan račun i na svakoj od njih postavljati dnevne i mjesečne limite što omogućuje savršenu kontrolu troškova, a u slučaju gubitka kartice, korisnik se ne mora brinuti jer je uvijek može zaključati u aplikaciji i koristiti novu.

Aircash novčanik uvijek se može napuniti bez naknade gotovinom na odabranim prodajnim mjestima, bankovnom karticom, IBAN uplatom ili uplatom drugih Aircash korisnika, a novac je odmah raspoloživ za plaćanje i Aircash karticom, koja je prihvaćena u cijelom svijetu. Zahvaljujući svim navedenim prednostima Aircash prepaid kartica idealna je za putovanje i online kupovinu bez straha od krađe podataka i gubitka novca.

image

Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha

Ivana Nobilo/CROPIX

Aircash je prisutan na više od 100.000 prodajnih mjesta te ima više od pola milijuna korisnika. Osim u Hrvatskoj, trenutno djeluje i na tržištima Slovenije, Njemačke, Austrije, Španjolske, Rumunjske, Grčke i Cipra uz neprestano širenje i na ostale zemlje članice EU.

Potvrda rada i predanosti je 4. mjesto na Deloitteovoj listi najbrže rastućih tvrtki u regiji Srednje Europe te visoko 13. mjesto prestižne liste najbrže rastućih tvrtki u Europi objavljenoj u Financial Timesu pri čemu su ujedno i najbolje rangirana tvrtka u Hrvatskoj na obje liste.

Kako kažu iz Aircasha, cilj im je daljnje jačanje prisutnosti na postojećim tržištima, osvajanje novih te kontinuirano širenje partnerske mreže kako bi bili još dostupniji svojim korisnicima. To rade tako što neprestano ulažu u razvoj novih tehnologija i proizvoda.

- U Aircashu smo uvijek ukorak s trendovima, tehnologijama i inovacijama koje oblikuju naše proizvode i usluge, ali i cijelu industriju. Naša vizija je da korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo koje je u skladu sa suvremenim načinom života i navikama. Jedan od ključnih trendova koji utječe na korisnike je rastući zahtjev za mobilnošću i jednostavnošću. Digitalno bankarstvo postaje sve popularnije, a trendovi poput digitalnih novčanika i plaćanja putem mobilnih uređaja postaju nezaobilazni - rekao je Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha.

- Da biste bili lider u industriji digitalnih plaćanja, važno je pratiti trendove i usvajati nove tehnologije poput umjetne inteligencije i strojnog učenja, koje postaju sve važniji alati u fintech industriji te osiguravaju jednostavan način korištenja aplikacije, brzo izvršavanje transakcija i vrhunsko korisničko iskustvo - zaključio je Ćosić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 08:56