Hrvatski startup AdScanner, koji je lani ušao na popis NovacHR top-startupa za praćenje u 2021. kao tvrtka koja pretendira postati Google za TV oglašavanje, ove je godine skočio u prihodu dva i pol puta, na 50 milijuna kuna. Narastao je na 70 zaposlenih i stekao ukupno više od sto klijenata.
AdScannerovu platformu za analizu videooglasa na njemačkom tržištu koristi najbrže rastuća aplikacija na svijetu, TikTok. Klijenti su mu još L'Oreal, Coca-Cola i Vodafone, sportski pandan Netflixa DAZN, kao i hrvatska državna televizija HTV i njemačka državna televizija ARD. Domaći startup tijekom ove je godine radio na nadogradnji svoje platforme. Uskoro će ponuditi mogućnost da se preko njega izravno zakupljuju TV oglasi. U 2021. AdScanner je otvorio njemačko tržište, na kojem ima velika očeki...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....