Korisničko iskustvo

Četiri od deset kupaca spremno napustiti brend s lošim korisničkim iskustvom

Pitanjem konkurentske prednosti pozabavila se jedina lokalna operacija španjolskog telekom diva Telefonice, BE-terna

Krešimir Mlinarić, direktor tvrtke BE-terna
 

 Ranko Suvar/Cropix
Pitanjem konkurentske prednosti pozabavila se jedina lokalna operacija španjolskog telekom diva Telefonice, BE-terna

Četiri od deset kupaca spremni su platiti više za proizvod ili uslugu ako su zadovoljni korisničkim iskustvom, ali isti postotak kupaca spreman je i promijeniti brend ako su nezadovoljni korisničkim iskustvom.

Upravo su ti podaci - inače potekli iz rezultata recentnog globalnog istraživanja PwC-a - srž konferencije ‘CX, Business and Tech‘ koju je u Zagrebu organizirala BE-terna, jedina hrvatska operacija španjolskog telekomunikacijskog diva Telefonice, odnosno članica Telefónica Techa.

Krešimir Mlinarić, direktor BE-terne u Hrvatskoj, koja je dio veće istoimene europske organizacije s 850 konzultanata i preko 1400 klijenata, kaže da je korisničko iskustvo danas glavni diferencijator među proizvodima i uslugama.

- Ono što je iznenađujuće je da, iako tehnologija omogućuje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2025 19:31