Q2B S BORISOM VLAŠIĆEM

Pokorili su Hrvatsku i regiju, o njima pišu najveći svjetski mediji: ‘Novac, slava? Postoji nešto puno bitnije!‘

Njihova agencija danas postavlja standarde u industriji, a put do uspjeha bio je sve samo ne klasičan

Davor Bruketa i Nikola Žinić stvorili su jedinu hrvatsku agenciju koja je osvojila dva canneska lava. Cannes Lions je najvažnija globalna nagrada u svijetu oglašavanja

 Tomislav Kristo/Cropix
Njihova agencija danas postavlja standarde u industriji, a put do uspjeha bio je sve samo ne klasičan

Davor Bruketa i Nikola Žinić davno su postali pojam hrvatskog marketinga. Otkako su 1995. godine osnovali dizajn-studio koji je prve poslove dobivao u noćima provedenim u Gjuri kada su radili za prijatelje, obilazili tvrtke doslovno kucajući na vrata i nudeći portfelj ispod ruke, danas su renomirani, dokazani kreativni dvojac u čiju je tvrtku ušao globalni partner WPP. Od 2017. zovu se Bruketa&Žinić&Grey, a glavni motiv im je bio kvalitetniji prodor na svjetsko tržište.

Do tada su već osnovali i nekoliko tvrtki, kao što su Brandoctor, agencija za brendiranje, Brlog, digitalna agencija, i shop-koncept studio Brigadu, koje su kasnije prepustili partnerima. Mogli su se hvaliti ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2025 13:41