Bolt, europska platforma za mobilnost, pokreće Bolt franšizu kako bi, kako su priopćili, što većem broju korisnika diljem svijeta osigurao pristupačan, jednostavan i pouzdan urbani prijevoz te usluge dostave. Cilj novog programa franšize je ubrzati rast Bolta širenjem izvan glavnih tržišta u Europi i Africi, na zemlje poput Indije i Brazila.
„U 2020. godini gotovo smo udvostručili broj korisnika, kojih je sada 50 milijuna u 40 zemalja i 200 gradova. Bolt franšiza pomoći će bržem širenju poslovanja tvrtke, te omogućiti poduzetnicima diljem svijeta da uđu u Boltov svijet tehnologije, usluge prijevoza na zahtjev, mikromobilnosti i dostave hrane“, izjavila je Nikita Utkins, menadžerica za širenje franšize u Boltu.
Bolt će se udružiti s odobrenim franšizerima za pružan...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....