Vinko Filipić domaćoj je javnosti poznat kao osnivač Fashion.hr-a, ali u BizCasting podcastu je otkrio da moda danas čini tek desetak posto njegovog biznisa. Naime, prije dvije godine lansirao je liniju kistova za šminkanje pod brendom Noelle koji se danas već prodaju 1300 trgovina diljem Europe, a uz sve to sa suprugom vodi i marketinšku agenciju Red.
Za par dana se održava 30. Fashion.hr kojim će Filipić obilježiti 20 godina rada u modi, no unatoč smatra da moda i biznis u Hrvatskoj ne mogu u istu rečenicu.
„Generalno gledajući moda i biznis kod nas teško idu u istu rečenicu jer modne industrije nema. Puno je razloga za to. Obrazovanje, odnosno sustav koji obrazuje nove modne djelatnike je zastario i ne prati zahtjeve 21. stoljeća, ono što tržište rada traži. Danas bi vrlo ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....