online BANKARSTVO

Banka na dlanu: m-zaba omogućava najjednostavnije upravljanje osobnim financijama

Gotovo 70 posto klijenata Zagrebačke banke već sada bankarske usluge koristi putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se putemnjih

aplikacija Zagrebačke banke

 Zaba/

Mobilno bankarstvo postalo je svojevrsni alat gdje banke mogu najbolje prikazati svoje poslovanje, ali i stav prema napretku i modernizaciji.

Razlog leži u tome što korisnici upravo kroz aplikaciju najviše komuniciraju sa svojom bankom.

To je još prije nekoliko godina prepoznala Zagrebačka banka, vodeća banka u Hrvatskoj i članica Grupe UniCredit, koja kontinuirano unaprjeđuje m-zaba on-line bankarstvo kroz integriranje novih, naprednih mogućnosti, potvrđujući lidersku poziciju pri uvođenju digitalnih inovacija na tržište. Gotovo 70 posto njihovih klijenata već sada bankarske usluge koristi putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se putem njih.

Stambeni i gotovinski

Zaba je nedavno prva na domaćem tržištu uvela provjeru kreditne sposobnosti putem on-line bankarstva m-zabe. Klijenti putem aplikacije vrlo brzo mogu dobiti izračun kreditne sposobnosti za stambene i gotovinske kredite.

Pritom se za utvrđivanje iznosa koriste informacije o individualnoj kreditnoj sposobnosti klijenta. Zainteresirani za gotovinski kredit odmah u m-zabi imaju mogućnost nastavka procesa za ugovaranje gotovinskog kredita kroz aplikaciju. S druge strane, klijenti koji žele ugovoriti stambeni kredit imaju opciju ugovaranja sastanka kojom brzo i jednostavno nastavljaju proces ugovaranja kredita.

Zaba svojim novim klijentima nudi i potpuno digitalno otvaranje bankovnog računa putem m-zaba on-line bankarstva. Račun na ovaj način može otvoriti bilo koja punoljetna, poslovno sposobna fizička osoba, a proces je vrlo jednostavan i intuitivan. Klijenti sa svog pametnog telefona, nakon što preuzmu aplikaciju m-zaba, mogu izabrati paket usluga koji žele koristiti.

Prilikom procesa ugovaranja paketa na digitalni način potrebno je upisati i verificirati svoj broj telefona i e-mail adresu, te skenirati osobnu iskaznicu i snimiti selfie.

Nakon ugovaranja paketa automatski će se aktivirati m-zaba on-line bankarstvo te klijent odmah može koristiti ugovoreni račun i ostale usluge.

Novi klijenti ni u jednom trenutku ne moraju dolaziti u poslovnicu, jer će im fizička kartica stići na kućnu adresu, no ukoliko žele, i dalje im je dostupna i velika mreža bankomata i poslovnica u cijeloj Hrvatskoj.

Aplikaciju m-zaba svakodnevno koristi više od 600.000 klijenata, što im je glavni motiv da nastave ulagati u aplikaciju kako bi ona bila sigurna i jednostavna za korištenje. Samo ove godine, Zaba je uvela niz dodatnih funkcionalnosti.

Putem m-zabe sada je tako omogućena i usluga m-parking. Parkiranje je trenutačno moguće platiti u 40 gradova, za sve zone i vrste karata, ovisno o dostupnosti i zonama pojedinog grada. Prednost usluge jest i da klijent ne treba paziti kada mu istječe parkirna karta, već će pravodobno primiti obavijest o isteku na svoj mobilni uređaj te će, po potrebi, moći produljiti parkiranje.

Još jedna nova funkcionalnost uvedena je za korisnike tekućeg računa koji imaju odobren limit obročnog plaćanja po tekućem računu u eurima.

Naime, omogućena im je naknadna podjela na dvije ili tri rate već učinjenih jednokratnih transakcija u iznosu od 30 do 300 eura uz naknadu od 1,32 eura po rati, s time da je odabrana plaćanja moguće naknadno podijeliti unutar 30 dana od provedene transakcije. Klijentima Zabe je time olakšano upravljanje vlastitim budžetom, jer odmah dobivaju ukupan povrat iznosa transakcije na tekući račun.

Financijska platforma

Među brojnim novim funkcionalnostima su i m-redomat, plaćanje u inozemstvo i prijava u m-token biometrijom. m-redomat omogućuje klijentima i onima koji to još nisu da putem m-zabe preuzmu redni broj u željenoj poslovnici i za željenu vrstu usluge.

Time im se značajno štedi vrijeme, jer ne moraju čekati u poslovnici na korištenje financijskih usluga.

Nove funkcionalnosti koje se kontinuirano implementiraju u m-zabu najbolji su odraz Zabine posvećenosti klijentima i pristupa u kojem su upravo oni u središtu svega što Banka radi.

m-zaba već sada omogućuje ugovaranje i korištenje brojnih jednostavnih, ali i zahtjevnijih usluga bez dolaska u poslovnicu, što klijentima donosi značajne prednosti – uštedu vremena, jednostavnost i sigurnost.

Dugoročni je cilj Zagrebačke banke učiniti aplikaciju sveobuhvatnom financijskom platformom koja će postati centralno mjesto za sve situacije u koje su uključena financijska sredstva

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 14:11