jačanje kave

Atlantic Grupa ušla u partnerstvo s Procaffeom

Procaffe kava prisutna je u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj
 Boris Kovacev/Cropix
Procaffe kava prisutna je u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj

Atlantic Grupa ušla je u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, jednim od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave, čime osnažuje svoju prisutnost u tom segmentu u HoReCa kanalu.

Procaffe kava, kako piše u priopćenju, prisutna je u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava.

Glavni direktor strateškog poslovnog područja kave u Atlantic Grupi, Mate Štetić, ističe da je Grupa s više od 23.000 tona kave godišnje, vodeći regionalni proizvođač kave.

- Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprijeporni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. tržišni udio povećali sa 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom iznad 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi - zaključio je Mate Štetić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
04. srpanj 2025 13:41