Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 215,6 milijuna eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 16,8 posto.Dobit prije kamata, poreza i amortizacije smanjena je za 12,2 posto i iznosi 20,9 milijuna eura, dok je neto dobit u prva tri mjeseca smanjena za 20,4 posto i iznosi 9,6 milijuna eura. Najveći rast od 34 posto ostvarilo je Strateško poslovno područje Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje, i to pod utjecajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te bolje cjenovne pozicije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slijedi gaStrateško poslovno područje Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8 posto, te Kava s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5 pos...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....