Nova akvizicija

Atlantic Grupa predala ponudu za kupnju kompanije s dva poznata brenda: ‘ Raduje me perspektiva rasta‘

Čeka se odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji za transakciju vrijednu 40,5 milijuna eura

Barcaffe 

 /Barcaffe

Atlantic Grupa u utorak je predala obvezujuću ponudu za kupnju jedne od vodećih kompanija koja se bavi kavom Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Prije zaključenja transakcije vrijedne 40,5 milijuna eura potrebno je odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa. Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda s 220 zaposlenih.

Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u jugoistočnoj Europi, a ova akvizicija dodatno će ojačati njihovo osnovno poslovanje.

- Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sustav. Iznimno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja - komentirao je Mate Štetić, potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano.

Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić rekao je da ih raduje što su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji - kako njihove snažne brendove, tako i zaposlenike.

- Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije - zaključio je.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, u proizvodnju i razvoju tehnologije, ali i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

Temelj strategije razvoja kompanije su razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića) organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama. Ova akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji, ali i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 06:17