Dobitnici i gubitnici

Apple, Google i Amazon najvredniji su brendovi svijeta, dok su Facebook i Tesla podbacili

Najuspješniji su upravo oni koji su se uspjeli prilagoditi promjenama i novim potrebama tržišta
Ilustracija, iPhone
 Profimedia, Zuma Press - News
Najuspješniji su upravo oni koji su se uspjeli prilagoditi promjenama i novim potrebama tržišta

Apple, Google i Amazon našli su se na samom vrhu liste najvrjednijih brendova na svijetu, stoji u godišnjem izvješću Interbranda. Tako je Apple, kao prva svjetska kompanija koja je prešla tržišnu vrijednost od bilijun dolara procijenjena na 214 milijardi dolara, dok je Google procijenjen na 155 milijardi dolara, a Amazon na 101 milijardu dolara, piše The Guardian.

Dok dva digitalna giganta već šest godina za redom drže poziciju najjačih, Facebook s druge strane, kojeg je pet godina krasila titula najbrže rastućeg, s osmog je mjesta pao na deveto.

- Danas živimo u svijetu gdje je utjecaj potrošača na tržište izražajniji nego ikad prije. Brendovi poput Amazona, Spotifya i Netflixa postali su predvodnici ove ere jer na personalizirani način unapređuju naše živote – istaknuo je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:05