KOMferencija

Anna Kirah: 'Lov profita i ganjanje planova po svaku cijenu potrošeni su koncepti'

Dugoročnu održivost moguće je postići jedino ako se tvrtka okrene stvaranju vrijednosti
Anna Kirah
 Screenshot
Dugoročnu održivost moguće je postići jedino ako se tvrtka okrene stvaranju vrijednosti

Ekonomski modeli koje danas koristimo su pokvareni, ne funkcioniraju više, smatra Anna Kirah, američka antropologinja i psihologinja koja tvrtkama pomaže da usvoje tzv. people-centric approach, odnosno biznis model u kojem bi tvrtke fokus pomaknule s isključive brige za profitabilnost na brigu za zaposlenike.

Prema njezinim riječima, ganjanje profita i ostvarivanje kvartalnih planova po svaku cijenu potrošeni su koncepti kojima nas još uvijek uče.

Vrijednosti

- Pogledajte samo tko stoji iza tih modela. Sve su to bijeli muškarci u 50-im godinama - ističe Kirah, tvrdeći da stvaranje novca nije nužno i stvaranje vrijednosti.

Dugoročnu održivost u poslovanju moguće je postići jedino ako se tvrtka okrene stvaranju vrijednosti, a novac je onda tek nusprodukt toga, tvrdi.

Da je tak...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 20:39