Turistička investicija

Američki Spartan Race uložio u hrvatski turističko-planinarski startup Highlander

Jurica Barać, izvršni direktor Highlandera kaže da će im novo partnerstvo omogućiti proboj na četiri najveća tržišta u području sportskih događanja
Joe De Sena i Jurica Barać
 Stephan Bednaic
Jurica Barać, izvršni direktor Highlandera kaže da će im novo partnerstvo omogućiti proboj na četiri najveća tržišta u području sportskih događanja

Jedna od najvećih američkih sportskih franšiza Spartan Race investirala je u hrvatski turističko-planinarski startup Highlander.

Jurica Barać, izvršni direktor Highlandera kaže da su sa Spartan Raceom formirali globalno strateško partnerstvo koje će im omogućiti da se probiju na četiri najveća tržišta u području sportskih događanja - Kinu, SAD, Australiju i Veliku Britaniju. Highlander je dosad organizirao planinarske ture u 13 zemalja.

- Konceptualna jednostavnost samog događaja, kao i činjenica da je planinarenje postalo jedan od najpoželjnijih oblika tjelesne aktivnosti u cijelome svijetu, uvelike dopridonose želji osnivača Highlandera da omoguće zaljubljenicima u planinarenje prisustvovanje našim događajima na svakom od kontinenata svijeta - kaže Barać.

Navodi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 00:16