Skok s trećeg na prvo mjesto

Amazon postao najvrjedniji brand na svijetu prestigavši Google i Apple

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara
Dolari i Jeff Bezos
 Lindsey Wasson / Reuters/ Profimedia, Alamy
Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara

Američki tehnološki div Amazon prestigao je Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvješću agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

Amazon je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio Google, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je Apple ostao na drugom mjestu.

Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom priopćenju.

„Pametne akvizicije, koje su dovele do novih izvora prihoda, izvrsno pružanje usluga korisnicima i sposobnost da ostane ispred svojih konkurena...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 22:00