NOVO IZDANJE

AKD sudjelovao u produkciji trećeg izdanja hrvatske kriptomarke s motivom Rimac Nevere

Posebnost nove generacije marki jest povezivanje analognog i digitalnog proizvoda te modernog i klasičnog oblika filatelije
 AKD

Hrvatska pošta je pripremila novo izdanje kriptomarke koje će plasirati na tržište na Dan marke, 9. rujna, u limitiranih 30.000 primjeraka. Nakon prve dvije uspješnice, nastavlja se produkcijska suradnja s AKD-om, koji je ponovno proveo kompleksan proces izrade - ispis jedinstvenih QR kodova, individualizaciju i finalni tisak kriptomarki, priopćili su iz AKD-a.

Posebnost nove generacije marki jest povezivanje analognog i digitalnog proizvoda te modernog i klasičnog oblika filatelije. Tako cjelokupan paket ima kolekcionarsku vrijednost i sastoji se od standardne samoljepive poštanske marke u fizičkom obliku te njezine trajne digitalne verzije, povezane Postereum tokenom s Ethereum blockchainom.

Treće izdanje nosi novi motiv i u znaku je Rimac Nevere, čija će globalna prepoznatljivost zasigurno doprinijeti atraktivnosti hrvatske kriptomarke. Ovaj projekt je značajan za pozicioniranje Hrvatske u rapidno rastućoj blockchain industriji, ali je ujedno i počast dugotrajnoj tradiciji hrvatske filatelije, čime joj je dodana nova, moderna dimenzija u korak s trendovima, zaključuje se u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
10. svibanj 2025 12:30