Zoran Švraka
 Privatna arhiva
dugoročna suradnja

Adriateh i Schneider Electric partneri u digitalnoj transformaciji: ‘Oprema i tehnička rješenja su u samom svjetskom vrhu‘

Tijekom razvoja strojeva za samoposlužno pranje vozila u Adriatehu su odlučili korisnika privući atraktivnim dizajnom
Piše: Jozo VrdoljakObjavljeno: 12. veljača 2021. 11:02

Adriateh, nekad mala hrvatska obiteljska kompanija koja danas ima više od 120 zaposlenika, kroz godine intenzivnog rada i postavljanjem visokih standarda dovela je svoj brand u sam vrh proizvođača autopraonica te trenutno djeluje u više od 40 zemalja svijeta. U svom novom projektu usavršavanja i razvoja proizvoda, Adriateh je stavio dodatni naglasak na korisničko iskustvo u autopraonici, razvivši uz pomoć Schneider Electrica touchscreen sučelje za odabir programa pranja čime je naglašena globalna konkurentost i unaprijeđeno iskustvo korisnika.

U Adriatehovim autopranicama se ustroj prometa vrši kroz vizualnu signalizaciju zauzetosti bokseva te se pomoću tajmera vizualno naglašava preostalo vrijeme pranja pojedinog vozila. Zanimljivo, Adriateh praonice omogućavaju i beskontaktno plaćanje putem Ready2Wash mobilne aplikacije, kao i slijed praćenja procesa pranja vozila preko pametnih uređaja. Korištenjem IoT povezanih uređaja, proces digitalne transformacije autopraonica zasigurno je ispunio očekivanja vlasnika autopraonica, kao i očekivanja stalnih ili povremenih korisnika autopraonica.

Prema riječima Zorana Švrake, direktora prodaje i marketinga Adriateha, od nekoliko dostupnih rješenja na tržištu, kao najprimjerenije odabrano je upravo ono kompanije Schneider Electric.

image
Privatna arhiva

“Schneider Electric ima izvanrednu tehničku podršku koja nam je bila od velike pomoći prilikom dizajna sustava, odabira najboljeg tehničkog rješenja prilagođenog našim potrebama, te kod naknadnog održavanja sustava i rješavanja tehničkih potreba. Pohađali smo seminare i edukacije na kojima smo stekli znanja i vještine koje su nam pomogle prilikom izrade programskog rješenja. Oprema i tehnička rješenja su u samom svjetskom vrhu, a širok prodajni portfolio nam je omogućio nabavu gotovo sve opreme od Schneider Electrica, koji ima dobro uhodan logistički sustav. Jedna od najvećih prednosti je činjenica da su programski paketi za rad na opremi besplatni, što nam olakšava i čini našu servisnu podršku učinkovitijom i povoljnijom”, istaknuo je Zoran Švraka.

Tijekom razvoja strojeva za samoposlužno pranje vozila u Adriatehu su odlučili korisnika privući atraktivnim dizajnom, te prilikom upotrebe autopraonice zadovoljiti sve kriterije kvalitetnog pranja vozila.

„U svrhu stvaranja zajednice zadovoljnih korisnika, Adriateh je težio stvaranju imidža autopraonice kao mjesta zabave tijekom pranja vozila. Tako autopraonice postaju mjesto okupljanja kojima se uz nove i prilagođene usluge upotpunjuje doživljaj korisnika. Uz kvalitetu, Adriateh se može pohvaliti i sa svojom ekološkom osviještenosti. Njihova solarna elektrana kapaciteta 150kW dostatna je za potrebe proizvodnih aktivnosti, što znači da je Adriateh autopraonica proizvedena uz pomoć sunčeve energije. Dodatno, u suradnji s Kemijskim fakultetom u Zagrebu intenzivno rade i na reciklatoru otpadnih voda u samoposlužnim autopraonicama, koji će s obzirom na kompleksnost obrade već tretirane omekšane i osmozirane vode, omogućiti korištenje od minimalno 65 posto reciklirane vode. Sustav će ove godine biti u potpunosti testiran i spreman za distribuciju“, pojašnjava Švraka.

image
Zoran Švraka i model autopraonice
Privatna arhiva

Jedan od krovnih projekata koji usmjerava razvoj Adriateha jesu punionice za električna vozila, na čijem razvoju se već radi, te se najavljuje kako će u 2021. Adriateh dodatno proširiti paletu svojih proizvoda. Osim ponudom vrhunske opreme, u Adriatehu naglašavaju i kvalitetu suradnje s kompanijom Schneider Electric.

“Smatramo da je dugoročna suradnja s inovativnim dobavljačima, kao što je Scheider Electric, ključ našeg uspjeha. Zahvaljujući takvoj suradnji ostvarujemo globalni "footprint" u više od 40 država, uz godišnji prirast od oko 10 posto. Počevši od lokalne kulture, konkurencije, vremenskih uvjeta, zakona, pa do usklađivanje istih s našim mogućnostima, predstavlja veliki izazov na novim tržištima. Tim izazovima uvijek pristupamo pozitivno, te pronalazimo moguća rješenja koja su u većini slučajeva razvijena po narudžbi, te nas to čini izuzetno konkurentima na tržištu”, zaključio je Švraka.

Linker
13. ožujak 2021 11:28