nova strategija

Adidas na korak do odluke o prodaji gubitaša

Čelnik tvrtke Kasper Rorsted, koji je na taj položaj došao 2016., nije zadovoljan američkim proizvodom
Gigi Hadid u Reebokovoj kampanji
 Balewa Pics/Balawa Pics/Prof
Čelnik tvrtke Kasper Rorsted, koji je na taj položaj došao 2016., nije zadovoljan američkim proizvodom

"Kao dio razvoja svoje nove petogodišnje strategije, Adidas je počeo procjenjivati strateške alternative za Reebok."

Kad tako počne korporativno priopćenje, sasvim je jasno da se Reeboku ne piše dobro u krilu njemačkog proizvođača sportske obuće. A nakon te objave su u ponedjeljak porasle dionice Adidasa, drugog najvećeg svjetskog proizvođača sportske odjeće i obuće iza Nikea, za 1,8 posto.

Nova strategija

U nastavku priopćenja Adidas navodi da još nije donio odluku (prvi je put moguća prodaja Reeboka najavljena 22. listopada) hoće li prodati Reebok ili će ipak ostati dio kompanije. Konačnu odluku doznat ćemo najkasnije 10. ožujka iduće godine kad će Adidas objaviti svoju novu strategiju za sljedećih pet godina.

Adidas je kupio Reebok 2006. za oko tri milijarde eur...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 08:26