certifikati za izvrsnost

ACI-ju stigla još jedna međunarodna potvrda za upravljanje kvalitetom, okolišem i energijom

ACI je postao jedno od prvih velikih hrvatskih poduzeća iz turističkog sektora koje je certificirano po sve četiri navedene ISO norme
ACI marina Korčula
 Bozidar Vukicevic/Cropix

Tvrtka ACI d.d. je nakon proteka trogodišnjeg ciklusa uspješno recertificirala sustave upravljanja prema međunarodnim normama ISO te dodatno potvrdila visoku razinu korporacijskog upravljanja, priopćili su iz tvrtke u ponedjeljak. Najveći lanac marina na Mediteranu tako je ponovno ostvario certifikat ISO 9001 za kvalitetu, ISO 14001 za okoliš, ISO 50001 za energetsku učinkovitost i od ranije uvedeni ISO 27001:2013, međunarodnu normu za sustav upravljanja informacijskom sigurnošću. Shodno tome, ACI je postao jedno od prvih velikih hrvatskih poduzeća iz turističkog sektora koje je certificirano po sve četiri navedene ISO norme.

Ovom politikom Uprava Društva odlučila je nastaviti procese kontinuiranog poboljšanja sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i energijom te ispunjavanja obveza usklađenosti. Pritom je temeljni cilj daljnje poboljšavanje kvalitete i sigurnosti pružanja usluge gostima, unapređenje poslovnih procesa unutar društva, odnosno među zaposlenicima i poslovnim partnerima te davanje doprinosa u promicanju održivog turizma u Hrvatskoj. Osim navedenih certifikata, ACI je 2020. dobio i jedno izuzetno važno domaće priznanje, a riječ je o ZelEn certifikatu koji dodjeljuje HEP OPSKRBA d.o.o. Ova potvrda visoke odgovornosti prema okolišu dodjeljuje se na temelju korištenja energije, koju ACI već dugi niz godina koristi iz 100% obnovljivih izvora. Samo u 2020. godini, ACI je iskoristio 6.628 MWh električne energije iz 100% obnovljivih izvora, ističe se u priopćenju.

Praksa je to koju ACI nastavlja provoditi u sklopu realizacije ključnih ciljeva za daljnje podizanje kvalitete te unaprjeđenje zaštite okoliša i energetske učinkovitosti. Kada je riječ o upravljanju kvalitetom, tvrtka planira podizati standarde i održavati visoke razine usluge kroz praćenje novih tehnologija i primjenu istih, kao i kroz kontinuirano praćenje i podizanje razine zadovoljstva gostiju. Pritom je jedan od glavnih ciljeva neprekidno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom kroz uspostavu odgovornosti cjelokupnog osoblja na svim razinama tvrtke.

ACI se od samih početaka ističe kao tvrtka čija je primarna misija briga o moru, priobalju i cjelokupnom okolišu. Stoga ciljevi za unaprjeđenje brige o okolišu prvenstveno podrazumijevaju očuvanje čistoće mora i obalnog pojasa u marinama kroz kontinuirano unapređenje sprječavanja onečišćenja s kopna, odnosno od djelatnosti koje se obavljaju na koncesijskom području Društva, kao i s plovila koja koriste usluge marine. Pritom je jedna od temeljnih zadaća tvrtke promidžba i provedba efikasnijeg zbrinjavanja i postupanja s otpadom, kao i brzina te efikasnost pri postupanju kod iznenadnih zagađenja i izljeva, a sve s ciljem podizanja svijesti o važnosti zaštite morskog okoliša kod gostiju i zaposlenika. Naposljetku, veliku ulogu za brigu o okolišu i održivi razvoj ima i energetska učinkovitost, koju ACI nastoji razvijati kroz trajno poboljšanje energetskih performansi, kontinuiranu kontrolu i minimiziranje potrošnje energije u poslovanju te korištenje energije iz obnovljivih izvora, zaključuje se u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 18:00