Poslovni rezultati

Zahvaljujući širenju u srednjoj i istočnoj Europi, popularni Pepco zabilježio rast prihoda

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2020. u 15:41

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2020. u 15:41

Zagreb, 160519.
Svecano otvorenje Arena Parka i predstavljanje novih trgovina u kojima se danas kupuje po snizenim cijenama.
Na fotografiji: trgovina Pepco.
Foto: Dragan Matic / CROPIX
Dragan Matić / CROPIX

Pepco u Arena Retail Parku

Pepco Group, vlasnik britanskog diskontnog maloprodajnog lanca Poundlanda, preliminarno je u srijedu izvijestio da je osjetno povećao prihode u božićnom tromjesečju zahvaljujući kontinuiranom širenju u Europi.

U prvom fiskalnom tromjesečju, od listopada do prosinca 2019., prihodi Pepco Groupa porasli su 13,3 posto, na 1,143 milijarde eura. Kada se isključe trgovine otvorene unatrag godinu dana, uvećani su 3,9 posto.

Ukupno povećanje prihoda odražava rast broja trgovina za 14,8 posto, na 2.809.

"Grupa je ponovo ostvarila snažan strateški napredak povećanjem portfelja PEPCO trgovina u srednjoj i istočnoj Europi (CEE), uvođenjem formata Dealz u Poljskoj i Španjolskoj i smanjenjem poslovnih troškova u Poundlandu", navodi se u izvješću.

U Europi Pepco Group vlasnik je robnih marki PEPCO i Dealz, a od 2015. godine prisutan je i u Hrvatskoj. Sastavni je dio posrnulog južnoafričkog konglomerata Steinhoff koji još trpi posljedice računovodstvenog skandala iz 2017., podsjeća Reuters.

Steinhoff je u prošloj godini objavio da razmatra niz strateških opcija za Pepco Group, uključujući i uvrštenje dionica u burzovnu kotaciju.

Sky News je pak u ponedjeljak objavio da su se financijske kompanije Advent International, Hellman & Friedman i Mid Europa Partners udružile kako bi pripremile moguću ponudu za Pepco Group kojom bi njegova vrijednost bila procijenjena na više od 4,5 milijardi eura.