Douglas, vodeći europski lanac kozmetike, danas je predstavio novi logotip brenda kao najavu nove strategije cijeloga poduzeća u koju je uprava tvrtke uložila više od 10 milijuna eura. Strategijom #FORWARDBEAUTY brend želi učvrstiti svoju vodeću poziciju u industriji ljepote, ali i osigurati kontinuiranu vidljivost na europskom tržištu.
Prema dizajnerskom timu Petera Schmidta iz Hamburga koji ga je osmislio, novi logotip spaja tradicionalna obilježja s modernom estetikom, a simbolizira samouvjerenost koje bi brend želio ojačati kod svojih kupaca.
- Za razliku od dosadašnjeg logotipa, koji je bio prepoznatljiv po pisanim slovima, ovaj put smo se odlučili za velika slova koja simboliziraju samopouzdanje naših kupaca, dok isprepletenost slova “D” i “O” predstavljaju poseban odnos koji naš brend ima sa svojim kupcima – pojasnio je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga.
Uprava najavljuje da će do kraja 2019. godine više od 2000 Douglasovih trgovina diljem Europe biti preuređeno, a da će se već krajem rujna ove godine u Frankfurtu otvoriti prva trgovina s novim logotipom.
- U svemu što radimo, nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već pokušavamo predvidjeti i njihove buduće potrebe zato što je to jedini način da Douglas transformiramo od vrhunske trgovine u vrhunski brend – dodao je van Eeghen.