#FORWARDBEAUTY

Vodeći europski lanac kozmetike predstavlja svoj novi logotip

Douglas je u novu strategiju uložio više od 10 milijuna eura
Novi logo kozmetičkog brenda Douglas
 Douglas

Douglas, vodeći europski lanac kozmetike, danas je predstavio novi logotip brenda kao najavu nove strategije cijeloga poduzeća u koju je uprava tvrtke uložila više od 10 milijuna eura. Strategijom #FORWARDBEAUTY brend želi učvrstiti svoju vodeću poziciju u industriji ljepote, ali i osigurati kontinuiranu vidljivost na europskom tržištu.

Prema dizajnerskom timu Petera Schmidta iz Hamburga koji ga je osmislio, novi logotip spaja tradicionalna obilježja s modernom estetikom, a simbolizira samouvjerenost koje bi brend želio ojačati kod svojih kupaca.

- Za razliku od dosadašnjeg logotipa, koji je bio prepoznatljiv po pisanim slovima, ovaj put smo se odlučili za velika slova koja simboliziraju samopouzdanje naših kupaca, dok isprepletenost slova “D” i “O” predstavljaju poseban odnos koji naš brend ima sa svojim kupcima – pojasnio je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga.

Uprava najavljuje da će do kraja 2019. godine više od 2000 Douglasovih trgovina diljem Europe biti preuređeno, a da će se već krajem rujna ove godine u Frankfurtu otvoriti prva trgovina s novim logotipom.

- U svemu što radimo, nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već pokušavamo predvidjeti i njihove buduće potrebe zato što je to jedini način da Douglas transformiramo od vrhunske trgovine u vrhunski brend – dodao je van Eeghen.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 17:18