Pad potražnje

Uber u drugom tromjesečju zbog pandemije očekuje i do 80 milijuna dolara niže prihode

Kompanija je najavila i da će troškove mjera poput financijske pomoći vozačima i dostavljačima uključiti u prihode iz prvog i drugog tromjesečja
Ilustracija
 Josko Ponos / CROPIX
Kompanija je najavila i da će troškove mjera poput financijske pomoći vozačima i dostavljačima uključiti u prihode iz prvog i drugog tromjesečja

Američka digitalna platforma za usluge prijevoza Uber Technologies očekuje upola niže prihode u prvom tromjesečju zbog epidemije koronavirusa a najavljuje i otpis ulaganja u visini do 2,2 milijarde dolara.

U prvom su tromjesečju prihodi prema GAAP računovodstvenim standardima pali za 17 milijuna dolara, na 22 milijuna dolara, procjenjuju u Uberu. U drugom tromjesečju trebali bi se smanjiti oko 60 do 80 milijuna dolara.

Kompanija je najavila i da će troškove mjera poput financijske pomoći vozačima i dostavljačima uključiti u prihode iz prvog i drugog tromjesečja. Namjeravaju također otpisati 1,9 milijardi do 2,2 milijarde dolara ulaganja u manjinske udjele drugih kompanija u prvom tromjesečju zbog utjecaja pandemije na njihovu procijenjenu vrijednost.

Ujedno su povukli prognoze bruto rezervacija, neto prihoda i dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) u cijeloj 2020. godini. Kompletno poslovno izvješće za prvo tromjesečje bit će objavljeno 7. svibnja.

Uber je u ožujku obećao 10 milijuna besplatnih vožnji i isporuka hrane zdravstvenim radnicima, starijim osobama i ljudima u potrebi tijekom razdoblja blokade, navodi Reuters.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
05. srpanj 2025 23:19