Ekspanzija

U Samoboru rade ponajbolje svjetske radare u hidrologiji, u Kini već drže 30 posto tržišta

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

9.10.2019. u 15:16

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

9.10.2019. u 15:16

Geolux

Geolux

Samoborska tvrtka Geolux odlučila je nakon nedavnih uspjeha na međunarodnim izložbama i prezentacijama pokušati daljnji prodor svojim radarima za mjerenje u hidrologiji na tržišta EU, SAD-a i Azije.

- Na Svjetskoj izložbi meteorološke tehnologije u Ženevi, gdje smo prvi put samostalno nastupili, pokazalo se kako su naši proizvodi i ispred svjetskih trendova, posebno u smislu naprednih funkcionalnosti i pouzdanosti, ali i zahvaljujući malim dimenzijama uređaja, koje su sve bitnije uz jačanje inicijativa pametnih gradova i trenda ugradnje hidroloških senzora u sve više aplikacija - ističe Tomislav Grubeša, vlasnik i jedan od osnivača Geoluxa.

U Kini, kao najbrže rastućem svjetskom tržištu, Geolux je već prisutan s oko 30 posto udjela na tržištu radara za mjerenje razina rijeka, jezera i akumulacija te radara za mjerenje površinske brzine vode. Lani su u Kinu izvezli opreme u vrijednosti milijun kuna.

- Iako nam je već godinama Azija najbolje tržište, pogotovo za hidrološke senzore, u zadnje vrijeme imamo veliki porast prodaje na američkim i tržištu EU koje nam je postalo tržište broj jedan – napominje Grubeša, najavljujući kako će tvrtka značajno povećati izdvajanja za marketing kako bi se povećala prodaja na američkim, azijskim i europskim tržištima.

Geolux

Geolux

 

Uz spomenuti nastup u Ženevi, Geolux je članicama NATO-a u sklopu pripadajuće vojne vježbe u Velikoj Britaniji, nedavno prezentirao razvoj nove radarske platforme za sigurnosne sustave.

- Prvi puta u povijesti je jedna tvrtka iz Hrvatske sudjelovala na ovakvoj demonstraciji, gdje smo pokazali svoje RSS-4 radare za nadzor terena u svrhu detekcije, lokalizacije i pružanja pregleda situacije na terenu članovima tima akcije spašavanja talaca u simuliranoj talačkoj krizi. Vjerujemo da smo hrvatsku tehnologiju uspjeli pokazati u izvrsnom svjetlu te da će rezultati ove prezentacije dodatno pomoći pozicioniraju najnovije generacije naših radara na tržištu i otvoriti nam vrata obrambene primjene – komentira Tomislav Grubeša nastup u Velikoj Britaniji.

Projekte Geoluxa sustavno podupire i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) koja im je kroz različite programe osigurala potporu od četiri milijuna kuna. Kroz Program provjere inovativnog koncepta (PoC), među ostalim, dobili su poticaje za ispitivanje poslovnih ideja što je predstavljalo početni poticaj da tvrtka krene s istraživanjem i razvojem te jedan od preduvjeta za probijanje na inozemno tržište.

Geolux

Geolux

 

U sklopu projekta Europska poduzetnička mreža (EEN), HAMAG-BICRO je tvrtki iz Samobora osigurao podršku u internacionalizaciji poslovanja kroz pronalazak međunarodnog partnera.

- Prodaja u EU djelomično je izrasla i iz kontakata koje smo uspostavili unutar EEN mreže – navodi vlasnik i jedan od osnivača Geoluxa.

U Geoluxu ističe kako se njihova proizvodnja u potpunosti odvija u Hrvatskoj s svega osam zaposlenih, a kao tajnu uspjeha označuju, među ostalim, sjajnu atmosferu u tvrtki, isto takve međuljudske odnose i uvijek izazovne projekte na kojima je, zaključuju, užitak raditi.