Kraj šverca?

Tvrtka AKD prva u Europi pokazala novi dizajn markica za cigarete

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

14.3.2019. u 11:23

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

14.3.2019. u 11:23

Tea Cimaš / CROPIX / AKD

Nove markice sastavljene su od vidljivih i nevidljivih elemenata koji potvrđuju da se radi o originalnom proizvodu

Hrvatska tvrtka AKD predstavila je novi dizajn markica za označavanje duhanskih proizvoda, a Hrvatska je time postala prva zemlja članica EU koja je uskladila dizajn tih markica sa Direktivom iz 2014.

Ta je tvrtka, kao nacionalni izdavatelj identifikacijskih oznaka za sustav sljedivosti duhanskih proizvoda, kreirala markice manjih dimenzija i novih  značajki. Budući da su AKD-ovci time postali jedini izdavatelj identifikacijskih oznaka u EU sa spremnim tehničkim rješenjem, svoja su rješenja ponudili i drugim članicama.

- Izuzetno mi je drago što je Hrvatska prva članica EU koja se prilagodila zahtjevima Direktive. Uspostavljanjem rješenja za sljedivosti duhanskih proizvoda uspjeli smo povezati IT sustav i zaštićeni tisak te tako omogućili visoku razinu zaštite od nelegalne trgovine duhanskim proizvodima - zaključio je Jure Sertić, glavni direktor AKD-a.